“Gode råvarer, hyggelig atmosfære & venlig betjening”
Anmeldelse af Edel Weiss

Edel Weiss
nr. 8 af 1.013 Restauranter i Bremen
Køkkener: Tysk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 10. august 2018 fra mobile enheder

Vi valgte at besøge denne hyggelige restaurant to gange, under vores tur til Bremen.
Der var begge gange en hyggelig atmosfære og venlig betjening. Maden blev serveret indenfor 20 min., og levede bestemt op til vores forventninger!!
Der var mulighed for både at sidde ude og inde, eftersom vi var der under hedebølgen, var det ret skønt st sidde indenfor, hvor der var aircondition.
Priserne var meget rimelige, og vi fik begge gange gratis abrikossnaps efter måltidet.
Vi vil bestemt anbefale denne dejlige restaurant i Bremen, når Hovedbanegården.

Tak, arendahl

Anmeldt 19. marts 2018

Indrettet som en typisk Tyrolsk restaurant tilbyder Edelweiss originale traditionelle tyske retter, godt øl, ternede duge, tjenere i national-dragter, og måske et lidt "bad-taste" indendørs træ, som skal få dig til at føle dig på en udendørs-restaurant. Vi fik god og sød betjening, typisk tysk veltillavet mad, og kolde øl. Konceptet holder hele vejen. Vi valgte en mix-menu hvor de fleste specialiteter fandtes: Schwein-Haxe, Wurst, Putenbrust, Bier-sauce, kartoffelmos. Vi kommer gerne igen.

Tak, MortenK437
Anmeldt 7. september 2017 fra mobile enheder

Vi fik en hurtig gang aftensmad. Sad ude. Det er som cafeteriamad. Sød betjening. Billig pris som passer til det man får.

Tak, gittejaov
Anmeldt 4. juni 2017 fra mobile enheder

Fandt restauranten på Tripadviser, da vi ville have schnitzel. Den hjemmelavede schnitzel var som beskrevet og ikke mere. Det var en tallerken med fritter og en ret lille schnitzel. Flink betjening men ikke et sted man kommer tilbage til for madens skyld.

Tak, SheikJasper
Heinz V, Leiter Gästebetreuung hos Edel Weiss, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juni 2017

Hej og tak for din anmeldelse.
At være i den restaurant guest "noble hvide" betyder at opleve en varm og ægte gæstfrihed.
Deres bøf syntes let forberedelse, samt andre restauranter for dig.
Vores menu er varieret af tilbuddet og tilbyder en lang række udvalg, bør du prøve andre retter for at give en præcis vurdering.
Vi ser frem til endnu et besøg

Anmeldt 17. august 2016 fra mobile enheder

Vi spiste der 2 gange ved vores besøg i Bremen. Virkelig hyggelig restaurant med charme. Føler nærmest man sidder midt i tyrol og personalet er klædt derefter. Dejlig mad. Rimelige priser og meget venligt personale. Kan varmt anbefales hvis man er en tur i Bremen.

Tak, 604birthej

Har du været i Edel Weiss? Fortæl om dine oplevelser!