Town Musicians of Bremen (Bremer Stadtmusikanten)

Google
Sådan kan du opleve Town Musicians of Bremen (Bremer Stadtmusikanten)
fra 24,15 $
fra 294,66 $
fra 275,86 $
fra 15,68 $
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

En fin lille statue med en hyggelig historie. Det er ikke nogen livsændrende oplevelse at se den, men man kan ikke rigtig være i Bremen uden at besøge den

Tak, klebgjelp
Anmeldt d. 9. juli 2020

Der bliver taget mange billeder af hinanden ved statuen. Den skal opleves. Beliggende i det gamle kvarter, som alligevel besøges.

Tak, LarsS974
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Sjovt at følge op på et gammelt eventyr om Bremen musikanterne. Det er et kort eventyr, så man kan hurtigt følge op på det.

Tak, Steen Rosborg M
Anmeldt d. 22. november 2019

Min samlever og jeg fandt glæde ved synet af Bremer Statmusikanter og historen bag. Det skal opleves.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, allansteensen
Anmeldt d. 4. november 2018 fra mobile enheder

De skal ses når man er der. Rør ved æslens fod og få lykke fremover. ☺ Det er en turistmagnet så tid skal haves. ☺

Dato for oplevelse: november 2018
Tak, Philip R