“Central beliggende og god mad”

John Benton Im Becks am Markt
nr. 32 af 1.003 Restauranter i Bremen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Restauranten ligger i centrum, med udsigt til markedspladsen og domkirken.
Maden er god og portionerne tilpas til, at man ikke behøves forret eller dessert.
Betjeningen er god og toiletterne rene.

Tak, Kenneth C

Anmeldt 19. maj 2017

Lige på Rathausmarkt ligger dette Becks øl sted. Der er gode muligheder for at sidde i solen og betragte alle de forbipasserende turister og lokale. På dette sted vil jeg anbefale udkog af maltbyg tilsat humle og færdiggæret.

Tak, Ole K
Anmeldt 23. april 2017 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig cafe i to plan med smuk beliggenhed på torvet i Bremen. Venligt og smilende personale, som var yderst servicemindede til trods for, at vi kom meget sent og køkkenet faktisk var så småt ved at lukke. Maden var rigtig god i forhold til prisen, som var i den billigere ende. Aspargessuppen var absolut første klasse og det samme bøffen med pommes frites. Alt i alt en god oplevelse.

Tak, Annebir
Anmeldt 14. april 2017 fra mobile enheder

Maden var rigtig fin - godt kød og venlig betjening. God betjening, mad og lokation. God bøf og dessert.

Tak, Jimmi M
Anmeldt 28. juli 2016 fra mobile enheder

Hvad man kunne forvente af en restaurant, med udeservering midt på pladsen, i midten af byen. Kedelig mad, men hurtig og høflig servering.

Tak, Soren N

Rejsende, der kiggede på John Benton Im Becks am Markt, kiggede også på

Har du været i John Benton Im Becks am Markt? Fortæl om dine oplevelser!