“Kold mad”

Køkkener: Europæisk, Tysk, Gastropub, Ølpub
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Altstadt
Anmeldt 3. august 2020

Hyggeligt sted i flere etager. Gode øl. Ventede ret lang tid på vores mad hvoraf den ene ret var kødet helt koldt men tilbehøret varmt, så ja det var ikke rigtig styr på at kartofler og kød skal være færdig samtidig.

Tak, Mette W

Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

Var på en 3 dags tur i Bremen.
Spiste en færdig ret med snitsel M.m. Maden var ikke varm og det blev serveret på en rodet tallerken. Deres øl var ok. Typisk tysk fadøl. Der var meget støj i lokalet en DJ underhold. Ikke et sted jeg vil besøge igen.

Dato for besøg: september 2018
Tak, 900bentj
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Hyggelig bryghus i flere plan. God mad og eget øl. Billig øl fra kl. 15-19.
Vær opmærksom på, at et glas postevand koster 3,90 Euro!

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, kennethc427
Anmeldt 2. april 2018

I Bøttcher Strasse finder du dette serveringssted. Kom mellem klm15-19 og få "Happy hour" hvor du betaler kun EUR 2,50 for en 0,4 øl. Vi synes den lyse øl var bedst. Hyggeligt sted

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Gogge1956
Anmeldt 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Dejlig sted god personale gode Øl til god pris de laver dem selv og der er også sæson øl . Endeligt et IPA frit vandingshul

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Doris H

Rejsende, der kiggede på Schuettinger Gasthausbrauerei, kiggede også på

Har du været i Schuettinger Gasthausbrauerei? Fortæl om dine oplevelser!