“God øl”

Køkkener: Europæisk, Tysk, Gastropub, Ølpub
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 2. april 2018

I Bøttcher Strasse finder du dette serveringssted. Kom mellem klm15-19 og få "Happy hour" hvor du betaler kun EUR 2,50 for en 0,4 øl. Vi synes den lyse øl var bedst. Hyggeligt sted

Tak, Gogge1956

Anmeldt 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Dejlig sted god personale gode Øl til god pris de laver dem selv og der er også sæson øl . Endeligt et IPA frit vandingshul

Tak, Doris H
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Ligger lidt gemt af vejen. Er masser af plads med hyggelig stemning med bænke og borde man sidder ved. Øllen er ikke billigt. Menukortet er stort med en masse ting at vælge i mellem. Fik dog ikke mad, men så ellers fint ud og portionerne var ok på det jeg så. Er meget larm i lokalet. Stedet fint for noget hurtigt øl og mad, men ikke finere middag.

1  Tak, Martin B
Anmeldt 8. august 2016 fra mobile enheder

Vi fik schnitzel og currywurst og det smagte glimrende ligesom husets lyse øl og var god og frisk. Betjeningen venlig og hurtig. Hyggelige lokaler til en øl og lidt tysk mad med vennerne.

Tak, Martin C
Anmeldt 16. december 2015

Maden var som sådan fin nok, ikke prangende, og øllet heller ikke det bedste. Man må påregne en del larm. Et hyggeligt sted, men næste gang vil jeg nok ikke vælge det til.

Tak, Godballe

Rejsende, der kiggede på Schuettinger Gasthausbrauerei, kiggede også på

Har du været i Schuettinger Gasthausbrauerei? Fortæl om dine oplevelser!