Anmeldt d. 28. februar 2017

Fint hotel med central beliggenhed,for udforskning af denne skønne by.
Gode senge og fin morgenmad.
kommer gerne igen da vi slet ikke er færdige med at se denne dejlige by.
hotellet ser lidt kedeligt ud, men er ok.

• Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Hannibal111210
Anmeldt d. 23. februar 2017 fra mobile enheder

Dette hotel har vi besøgt mange gange. Nok mest fordi det ligger ideelt i forhold til messen. Selve hotellet har 4 *. Vi boede i massionet suiten. Receptionen er venlig. Der er desværre så mange små fejl - hvilket der også har været ved tidligere besøg . Ved ankomst på værelset slår vi selv seng ud til børnene . Vi må i receptionen for at bede om sengelinned . Da vi kommer retur fra middag ligger der et sæt. Ringer ned og der bliver bragt et sæt mere. Da vi vil i pool bliver vi charget for indgang - da vi henvender os senere for at bede om den permanente adgangs billet som er inkluderet i suiten er dette selvfølgelig ikke et problem. Receptionen burde ud fra oplyste værelses nr. Vide det er inklusiv. Så vi som gæster ved ud check ikke skal stå og korrigere i en regning. Vi er ude i mindre ting - det er jeg klar over. Jeg forventer på et 4* hotel når jeg bor i en af deres dyreste værelser en form for strammere service niveau end hvad vi oplever. Betjeningen er skam ikke ubehøvlet - tværtom , der er smil og forståelse. Der er bare for meget unødvendig gene for os som gæster ved at skulle gøre personale opmærksom på sager som burde ligge under deres job beskrivelse . Udover disse småting er hotellet godt placeret i forhold til messe og shopping. Poolen et udmærket - boblebad for koldt efter min smag. Dejligt fitness center . Morgenmad er udmærket -der fyldes op jævnlig og udvalget er fint. Glutenfri brød kan fåes ved tjener .

Overnattede: februar 2017, rejste med familie
1  Tak, nougatk
Anmeldt d. 17. august 2016 fra mobile enheder

Vi var der et par dage og det var et hyggeligt hotel der ligger centralt. Dejligt værelse. Det eneste minus var morgenmaden hvor brødet var meget tørt men ellers et godt hotel personalet var venlige og der var mulighed for parkering. Området omkring Banegårdspladsen kan virke lidt suspekt. Ville ikke bryde mig om at gå der alene om aftenen

Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, 604birthej
Anmeldt d. 22. juni 2016

Hotel Best Western Zur Post ligger lige over for Bremen Hauptbahnhof, og er et rigtig godt valg, både hvis man kommer med tog til Bremen eller med fly. Tram linje 6 kører på 15 minutter fra Bremen Airport til Hauptbahnhof, og så er der blot 100 meter fra stoppestedet til hotellet.

Er man turist og vil besøge de forskellige museer og seværdigheder i byen, er der blot 10 minutter til fods fra hotellet ind til Marktplatz.

Man får meget for sine penge i Hotel Best Western Zur Post. Jeg boede her i to nætter i et rigtig rart værelse på 30 kvadratmeter, og det var ikke dyrt.

Morgenmaden er omfattende. Den serveres i den hyggelige restaurant på første sal.

Kommer igen næste gang jeg er i Bremen.

• Overnattede: juni 2016, rejste alene
1  Tak, DanishTravelor
Anmeldt d. 20. februar 2016

Vi vender tilbage til dette hotel år efter år. Det har en god belliggenhed i forhold til vores ønsker. Nogle år bor vi i alm. værelser, nogle gange booker vi en suite. Vi må efterhånden nå frem til den erkendelse, at hotellets service ikke lever op til suite niveau. Det er ganske enkelt ikke pengene værd. Hotellet er ikke skidt - langtfra. Det har hvad der forventes at være af et 4 stjernet hotel - men heller ikke mere. Forvent ikke overdådig morgenmads buffet - den er fin, der er hvad man forventer der skal være - og ikke mere. Den er ikke prangende, overdådig eller ekstravagant - god og fin. Frisk og rigelig.
Vi boede i suite på 6 sal - den " fineste" man kan booke. Den er pudsigt indrettet og bærer helt sikkert præg af, at dette har engang været flere værelser der nu er slået sammen for at komme op i kvm. Så der er nu istedet kommet en del spildplads, som er fyldt ud med borde skubbet langs væggen og meget udnødvendig gulvplads i entre etc. Der er kun et meget lille badeværelse uden badekar- men med en snæver bruser. Plus et gæstetoilet. Vi bad om badekåber da disse manglede på førstedagen - disse blev leveret på 3 dagen kl. 9 om morgnen da vi skulle tjekke ud......!
Spa afdelingen kender vi efterhånden - den er udemærket. Boblebadet dog meget koldt. Fitness afdelingen er vældig god med alt hvad man skal bruge af træningsudstyr.
Igen - hotellet er ikke dårligt - receptionen er søde og rare. Men service niveauet er middel og stedet er som en tidslomme fra 90´erne. Men vi kommer gladeligt igen. Både fordi det er det eneste hotel med pool/spa som har en god belliggenhed, fordi det passer fint til en weekends behov og fordi vi efterhånden ved vi "kun" skal booke alm. værelser.

Værelsestip: book standard værelser!
  • Overnattede: februar 2016, rejste med familie
Tak, nougatk