“Dårlig mexicansk i Berlin”
Anmeldelse af Frida & Diego

Frida & Diego
Få mad leveret
nr. 3.114 af 7.849 Restauranter i Berlin
Kvarter: Schöneberg
Kvarter: Schöneberg
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Som familie skulle vi have sen aftensmad. Der gik 75 minutter før maden kom og køkkenet kunne pludselig ikke levere forretten. Maden var ikke særlig mexicansk og næsten neutral.
Drikkevarer kom sent.
Hyggelig restaurant, langsom køkken og sløv betjening.
Maden spiselig, men ikke pengene værd. Vi kommer ikke igen

Tak, Per Kær M

Anmeldt 15. september 2017 fra mobile enheder

Kan på ingen måder anbefale dette sted, vi sad og ventede 25 min. På en gang natchos som i øvrigt var forkert da den kom til bordet, vi bestilte en potion til til 2 . Størrelsen mindede allermest om en forret til en

Dato for besøg: september 2017
2  Tak, Y9738EPmiket
Anmeldt 13. juni 2017

Uengageret betjening og lang ventetid på servering - til trods for, vi kun bestilte 2 margaritas, nachos og guarcamole. Pæn portion nachos, men en meget lille portion guarcamole, svarende til kun 2 spiseskefulde.
Vi besluttede os for ikke at blive siddende på dette sted. Vi havde ellers læst, de skulle lave gode drinks. Men betjeningen lagde bestemt ikke op til, man skulle blive siddende hos dem.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Kepe2004
Anmeldt 21. februar 2017 fra mobile enheder

Vi fik enchiladas, der bedst kan beskrives som smagsneutrale. Et kedeligt måltid. Børnene var dog tilfredse med deres nachos med ost og kylling. Betjeningen var uengageret og uden arbejdsglæde . Vi vil ikke anbefale dette sted til andre og kommer ikke igen.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, boletten2017
Anmeldt 28. juli 2016 fra mobile enheder

Vi ville egentlig have været længere nede af fuggerstrasse og spise et andet sted, men der var optaget, så vi skulle finde noget andet.
Stedet har ikke så mange anmeldelser endnu, men vi satsede på, at det var fornuftigt nok.
Vi fik chimichanga, enchiladas og en vegetar-chimichanga. Det hele smagte dejligt, men det tog virkeligt lang tid før maden dukkede op :-)
Vegetarretten var god, men vældig stærk

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 139larsk

Rejsende, der kiggede på Frida & Diego, kiggede også på

Berlin, Tyskland

Har du været i Frida & Diego? Fortæl om dine oplevelser!