“God mad”

Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid
Kvarter: Charlottenburg-Wilmersdorf
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Heldigvis er maden god, for servicen er ikke derefter. De snakker ikke engelsk og det sejlede bad disken.
Deres små milkshakes, som svarere til et 4 cl shot, kostede en krig, og blev ikke informeret om størrelsen..
Det er rigtig ærgerligt at man i hovedstaden, i et så stort land ikke har medarbejdere der kan engelsk, det gjorde oplevelsen en del ringere, da vi hurtigt misforstod hinanden.
God var maden til ug. Men resten trækker desværre ned.

1  Tak, Vejloe1

Anmeldt 4. februar 2017 fra mobile enheder

Denne kfc er som alle andre kfc så kan man li det koncept så er det ok og få noget hurtigt mad men husk kfc er fastfood baseret på kylling

Dato for besøg: december 2016
Tak, Palle L
Anmeldt 3. september 2015

Min oplevelse er, at der er stor forskel på KFC-restauranter. Denneher ligger i den gode ende hvad maden angår. Desværre stod der en del madrester efter tidligere besøgende på bordene rundt omkring. Desuden fik vi heller ikke al vores mad på én gang - fx fik vi først pommes friterne nogle minutter efter kyllingerne - hvilket var en smule irriterende.

Dato for besøg: september 2015
Tak, Rasmus L
Anmeldt 14. maj 2013

Lækkert spisested med dejlig mad på farten dog var der mange gæster (godt for stedet) men træls at skulle stå i så lang kø. Dog ventetiden værd super fritter og sprød kylling.

Dato for besøg: maj 2013
1  Tak, bett69
Anmeldt 30. april 2012

Godt og billig mad , god og hurtig betjening, god beliggenhed og let at finde

Dato for besøg: april 2012
Tak, Helle Og Palle K

Rejsende, der kiggede på KFC, kiggede også på

Berlin, Tyskland
Berlin, Tyskland

Har du været i KFC? Fortæl om dine oplevelser!