“Meget stiligt - lækker mad”
Anmeldelse af Heising

Heising
nr. 61 af 9.466 Restauranter i Berlin
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg
Anmeldt 29. januar 2017 fra mobile enheder

I lille kø foran døren. Jeg sagde mit fornavn og var lige ved ikke at blive lukket ind, da "det gør man ikke i Tyskland!" (Mit efternavn er værre end mit fornavn i de fleste lande).
Men vi fik dejlig mad og en skøn aften i unikke omgivelser. De øvrige selskaber var alle ældre og så ud til at have besøgt restauranten fra åbningen for mange år siden men efter os kom også et par yngre forretningsmænd, så Heising er for alle (voksne)

Tak, Kroglund

Anmeldt 18. november 2016

Klasse hele vejen igennem - og i omgivelser jeg aldrig har set mage til andetsteds... Helt klart anbefalelsesværdig!

Tak, Mette L
Anmeldt 1. november 2016 fra mobile enheder

Atmosfæren fås ingen andre steder i verden. Man er ikke på restaurant men på besøg hos familien Heising. Maden er elegant - 3 retter for 48 euro. Lige når man får tanken, at man skal have mere vin i glasset, står fru Heising allerede ved bordet og skal til at skænke. Ufatteligt at de 3 personer kan servere ved alle 10 borde, så alle føler, at det kun er lige deres bord, der serviceres. Dejlig oplevelse.

2  Tak, Ida L
Anmeldt 21. oktober 2016

Det er som at gå ind i en tidslomme for 50 - 100 år siden. Velour tapeter, gobeliner, palisander møbler smukt pyntet med mange store smukke roser.
Der lukkes kun gæster ind, der har reserveret bord. Bordet sælges kun en gang pr. aften. Det er meget afstressende, romantisk og hyggeligt. Personalet er meget servicerende. Maden er fra det eksklusive franske køkken, og smager guddommeligt. Der serveredes ekstra små hjemmelavede snacks til at sarte på, og efter middagen serveredes der små hjemmelavede fyldte chokolader ekstra. Prisniveauet er lavt i forhold til hvad man får.
Vinkortet er lille, men okay.

Tak, Bente R
Anmeldt 1. august 2016

Det var en sjov og anderledes oplevelse, ikke som nogen anden restaurant vi nogensinde har besøgt. Vi blev budt indenfor i familien Heising's dagligstue til middag...og skal vi sige at vi er tilbage i 30-40'erne og alt var gennemført til mindste detalje. Restauranten og stemningen er absolut et besøg værd. Det er ikke den store madmæssige oplevelse, men alt andet er bør man opleve, blot for oplevelsens skyld.

1  Tak, SariPost

Rejsende, der kiggede på Heising, kiggede også på

Har du været i Heising? Fortæl om dine oplevelser!