“Meget stiligt - lækker mad”
Anmeldelse af Heising

Heising
nr. 23 af 8.861 Restauranter i Berlin
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg
Anmeldt 29. januar 2017 fra mobile enheder

I lille kø foran døren. Jeg sagde mit fornavn og var lige ved ikke at blive lukket ind, da "det gør man ikke i Tyskland!" (Mit efternavn er værre end mit fornavn i de fleste lande).
Men vi fik dejlig mad og en skøn aften i unikke omgivelser. De øvrige selskaber var alle ældre og så ud til at have besøgt restauranten fra åbningen for mange år siden men efter os kom også et par yngre forretningsmænd, så Heising er for alle (voksne)

Tak, Kroglund

Anmeldt 18. november 2016

Klasse hele vejen igennem - og i omgivelser jeg aldrig har set mage til andetsteds... Helt klart anbefalelsesværdig!

Tak, Mette L
Anmeldt 1. november 2016 fra mobile enheder

Atmosfæren fås ingen andre steder i verden. Man er ikke på restaurant men på besøg hos familien Heising. Maden er elegant - 3 retter for 48 euro. Lige når man får tanken, at man skal have mere vin i glasset, står fru Heising allerede ved bordet og skal til at skænke. Ufatteligt at de 3 personer kan servere ved alle 10 borde, så alle føler, at det kun er lige deres bord, der serviceres. Dejlig oplevelse.

1  Tak, Ida L
Anmeldt 1. august 2016

Det var en sjov og anderledes oplevelse, ikke som nogen anden restaurant vi nogensinde har besøgt. Vi blev budt indenfor i familien Heising's dagligstue til middag...og skal vi sige at vi er tilbage i 30-40'erne og alt var gennemført til mindste detalje. Restauranten og stemningen er absolut et besøg værd. Det er ikke den store madmæssige oplevelse, men alt andet er bør man opleve, blot for oplevelsens skyld.

1  Tak, SariPost
Anmeldt 28. juli 2016 fra mobile enheder

Det var en helt igennem fantastisk oplevelse at spise på restaurant Heising!

Fra den helt gennemførte stil til den fantastiske mad, alt var i høj klasse, og kan klart anbefales.

Og så er det på ingen måde dyrt. Fire retter med en god vin til... 160 euro!!

Fem stjerner og en ekstra for det klassiske!!

Tak, Morten R

Rejsende, der kiggede på Heising, kiggede også på

Har du været i Heising? Fortæl om dine oplevelser!