“Vil give mere end fem stjerner, hvis vi kunne!”
Anmeldelse af Papilles

Papilles
nr. 20 af 8.722 Restauranter i Berlin
Kvarter: Neukölln
Kvarter: Neukölln
Anmeldt 31. juli 2017

Vi havde en rigtig dejlig aften på Papilles. Vi blev mødt af to søde tjenere og vi fik en personlig og hyggelig betjening hele vejen igennem. Vi fik en rigtig god forret, hovedret og dessert. Alt var godt. Fem stjerner herfra. Et besøg værd og vi vil helt sikkert komme igen. :-)

Tak, Ninamiriam20
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 17. juni 2017 fra mobile enheder

Sidst prøvede vi restauranten til frokost og blev enige om den skulle prøves til aften også. Restauranten har ingen spisekort men tjeneren remser alle retteene op, nærmest siddende ved vores bord. God smilende betjening og dejlig mad. 2 retter med 2 øl kun 25 euro.

Tak, Preben0512
Anmeldt 2. april 2017

En weekend i Berlin med gode venner kræver god mad.
På Papilles serveres fantastisk og spændende mad med en helt personlig service.
Dagens menu præsenteres ligesom hver enkelt ret ved servering, ønsker man tip til tilberedning spørger man da bare - warum nicht?

Tak, jonassen
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 14. august 2016 fra mobile enheder

Vi fik to forskellige slags morgenmad med juice og kaffe. Der var ikke noget specielt godt ved maden - heller ikke dårligt. Vi ville ikke komme igen, så hellere prøve noget nyt.

Tak, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Super lækker restaurant med fantastisk personale :) maden er vel præsenteret og smager dejligt! Ring ind og bestil bord, tjenerne snakker tysk, fransk og engelsk!
Klart at anbefalede :)

Tak, Stephanie E

Rejsende, der kiggede på Papilles, kiggede også på

Har du været i Papilles? Fortæl om dine oplevelser!