“Fantastisk!”

nr. 229 af 7.801 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Udendørsservering
Kvarter: Pankow
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Er på Babel hver gang jeg er i Berlin. Er I to afsted f.eks., er et "Babelteller für twei" et must. Virkelig en smagsoplevelse.

Dato for besøg: september 2015
Tak, mikkjr

Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Et herligt lille sted med masser af langborde på fortorvet.
Hurtig betjening og lækker mad, dejlige grillede ting og meget smagfulde falafel. 5 personer mætte efter dejlig frokost kan du anbefale stedet. Pris 65 euro og vi var mætte.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Joergen_M
Anmeldt 4. juni 2016 fra mobile enheder

Bedste Libanesiske mad jeg nogensinde har spist. Hyggeligt at sidde ved langborde på fortovet ved siden af fremmede folk. Total god service og virkelig billigt

Dato for besøg: maj 2016
Tak, rikkevz
Anmeldt 15. maj 2016 fra mobile enheder

Under vores besøg i maj 2016 i Berlin besøgte vi Babel på Kastanjealle. Vi fik et grill fad til deling til to, og tænkte det klarer vi da aldrig at spise os igennem. Men alt på fadet var så velsmagende og veltillavet, at der kun lå et par mynteblade tilbage. Det var bare en skam vi ikke nåede endnu et besøg, men vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 92mereter
Anmeldt 22. april 2016 fra mobile enheder

Spiste 4 inkl vin blev det 25 euro. Velsmagende libanesisk mad og god betjening. Særkende: Mange friske blomster over alt.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Anders H

Rejsende, der kiggede på Babel, kiggede også på

Berlin, Tyskland
Berlin, Tyskland

Har du været i Babel? Fortæl om dine oplevelser!