“Lækkert og anderledes”

nr. 8 af 413 Kaffe og te i Berlin
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Mitte
Anmeldt 24. juni 2018 fra mobile enheder

Skønt sted til morgenmad el frokost. Hurtig betjening og skøn velsmagende mad. Fik bla superfood bowl og deres Red juice, virkelig lækkert. Forvent lidt kø i weekenden, men går ret hurtigt med at få bord. Skal helt sikkert tilbage igen

Tak, Chrisbruun

Anmeldt 23. februar 2018 fra mobile enheder

Super lækker morgenmad, der ligner noget taget direkte ud af et mad magasin. Sødt og smilende personale, kort ventetid på maden, flot råt interiør der fuldender deres image perfekt. Den sidste stjerne mangler, men det er kun pga prisen. Det er bestemt er besøg værd, hvis du værdsætter både lækkert og indbydende morgenmad.

Tak, 815camillaa
Anmeldt 6. august 2017 fra mobile enheder

Vi ankom midt på formiddagen en lørdag.
Vi bestilte en skål med yoghurt og pocheret æg. Vi ville gerne have haft pandekager - men de var desværre udsolgt så det blev til noget andet kage de havde som erstatning.

Betjeningen var søde.
Vi fik også en kaffe latte og en chai latte, begge dele var rigtig godt.

Maden var ok. Men virker meget hypet, ikke noget specielt.

Var dog på toilet - hvor fødevarer bliver opbevaret ca 5 meter fra toilet døren. Knap så lækkert.

Ca 30 euro for mad og drikke

Tak, Jeannet B
Anmeldt 24. juli 2017

Tip top – fantastisk morgenmad :) Vi var fire mennesker som alle bestilte forskellige ting, og vi var alle lige begejstret, ligesom vi var enige om at det var den bedste morgenmad vi havde fået på vores tur. Bestemt et sted vi ville spise igen. Rigtig sød og venlig betjening, hurtig service og mad og drikke af super lækker kvalitet. Bestemt et besøg værd!!!

Tak, Ivalueprivacy
Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig godt spot til morgenmad.
Venlig betjening, veltilberedt mad og hyggelig indretning.
Eneste grund til at stedet ikke får fem stjerner er deres succes.
Stedet er simpelthen blevet for omtalt og kendt blandt den gruppe af rejsende, der dyrker den afslappede og lidt rå stil, hvor kvaliteten er i top og alt er bevidst utjekket på den tjekkede måde.
Er du bare lidt mere cool end alle de andre cool rejsende, der søger de cool steder, så finde et af de mange andre morgenmads spots i området - for der er masser af dem. De er bare knap så kendte.
Og orker du ikke at gå rundt og kigge efter de endnu ukendte spots. så vælg bare Distrikt Coffee for det er reet et hyggeligt sted.

Tak, Lasse K

Rejsende, der kiggede på Distrikt Coffee, kiggede også på

Har du været i Distrikt Coffee? Fortæl om dine oplevelser!