“Fint stop på vores cykle tur”
Anmeldelse af Schleusenkrug

Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg
Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted i Tiergarden
Ikke noget prangende over det men hygge og lidt selvbetjening over det. Man kan sidde ude og inde. Meget hyggeligt. Jeg fik chiliconcarne og det var rigtig godt perfekt pit stop på udflugten. Her kommer jeg gerne igen

Hammer

Tak, Lars H

Anmeldt 10. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi har spist morgenmad, frokost og drukket kaffe der et par gange gennem årene. Vi kommer altid tilbage dertil.
Der er god mad.
Der er hyggeligt inde, som ude.
Altid venligt personale
Det er ikke dyrt.
Fik linsesuppe i dag som smagte vidunderligt.
Min kæreste fik en pizza.
Sidst fik en kæmpe kød tallerken, der er noget til enhver smag
Enkelt og godt
Kommer igen

Tak, Charlotte R
Anmeldt 18. august 2016 fra mobile enheder

Er man i området omkring Berlin zoo, så prøv at kigge forbi schleusen. Der er absolut et besøg værd. Her er god mad til rimelige priser og rigtig god atmosfære. Vil i prøve et "lokalt" sted er det her i skal besøge

Tak, Jens K
Anmeldt 8. juli 2016 fra mobile enheder

Første gang i en Biergarten. Super god mad, det havde jeg ikke forventet, og virkelig hyggelige omgivelser.
Vær dog opmærksom på, at de kun tager imod kontanter.

Tak, Rikke N
Anmeldt 6. juni 2015 fra mobile enheder

Absolut anbefalelsesværdigt i området omkring Tiergarten og Zoo nærved Landwehrkanal. Du kan få god og simpel tysk mad med champignonsauce, spatzel, store frikadeller. Vi var der på en sommerdag, så sid endelig udenfor under træerne.

Tak, DelGusto

Rejsende, der kiggede på Schleusenkrug, kiggede også på

Har du været i Schleusenkrug? Fortæl om dine oplevelser!