“Lækkert mad”

Saigon and More
nr. 55 af 9.457 Restauranter i Berlin
Køkkener: Asiatisk, Vietnamesisk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Schöneberg
Anmeldt 17. marts 2018 fra mobile enheder

Var en gruppe på 32 venner. Fik maden lyn hurtigt og alle retter var rigtige og super lækre. Værten var rigtigt flink og hyggelig og var god til at give råd til maden.

Tak, Allel J

Anmeldt 2. marts 2018 fra mobile enheder

Vi så stedet her på TripAdvisor, og besluttede os for at spise der, den første aften i Berlin.
Super godt sted, hyggeligt og pænt. Rigtig god mad, og med skøn atmosfære.
Ejeren er hyggelig og rar.
Stedet har en væg fyldt med visitkort fra folk rundt om i verden, der har været der. En lille sjov ting.

Tak, DamHansen
Anmeldt 29. oktober 2017 fra mobile enheder

Andet besøg på Saigon og endnu engang var det dejligt mad serveret af det rareste personale. Vi blev modtaget med kram af ejeren og fik serveret nogle lækre forretter med forårsruller og wan tan. Vi fik alle forskellige hovedretter med enten eller suppe og vi var alle enige om at det var rigtigt lækkert. Ejeren af stedet er en dejlig mand som lever og ånder for stedet. Det er ham og personalet der skaber denne uhøjtidelige stemning som det emmer af i restauranten. Vi kommer helt sikkert igen.
Bemærk også: uhørt lave priser!!! Efterlad drikkepenge, det har de fortjent

Tak, Kasper L
Anmeldt 22. oktober 2017

Men husk kontanter!!! Stedet tager ingen kreditkort og skilter ikke ligefrem hermed (vi var i hvert fald ikke opmærksomme herpå, selvom vi havde besøgt hjemmesiden og Tripadvisor flere gange inden vores besøg), så vi måtte langt omkring i kvarteret (i øs-regnvejr) for at finde en kontantautomat for at kunne betale for vores ellers skønne måltid. Vi nævnte det problematiske i denne kontantpolitik for værten, som hævdede, at ingen tyskere ville komme og spise på hans restaurant, hvis han skulle hæve sine priser med de par euro, han forklarede, at en kreditkorttransaktion blev takseret til af banken. Hertil er kun at sige - kære vært, hvis du vil beholde din forretning, så kom ind i det nye årtusind i en fart!

Tak, rst381
Anmeldt 25. september 2017 fra mobile enheder

Et fantastisk sted med en vært fuld af godmodig humor og som får en til at føle sig set selvom der er travlt. Man føler sig velkommen og stemningen er hyggelig. Maden er virkelig lækker og kommer hurtigt. En god ide at bestille bord

Tak, sif82

Rejsende, der kiggede på Saigon and More, kiggede også på

Har du været i Saigon and More? Fortæl om dine oplevelser!