“Super hyggeligt sted med fantastisk mad ”

Rutz Restaurant - Weinbar
nr. 162 af 8.842 Restauranter i Berlin
Køkkener: Tysk, Centraleuropæisk, Vinstue
Velegnet til: Romantisk, Barhygge, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 4. april 2017 fra mobile enheder

Sikke en aften med super lækker mad samt tilhørende vin. En vinkyper, der kunne sit kram og fortælle om hvor vinene kommer fra.

Tak, Louise K
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8. august 2016

Tak til Rutz for en fantastisk madoplevelse i hyggelige omgivelser!

Dejlig afslappet og personlig betjening, der tog hensyn til at min kæreste er gravid og fik arrangeret at køkkenet fik udskiftet en enkelt ret i vores menu, der kunne være problematisk (råt kød). Elegant vin, der gik hånd-i-hånd med retterne. Min gravide kæreste fik forskellige, lokale og smagfulde juicer og nektar som en erstatning for vinen. Super godt initiativ!

Vi fik en 8-retters servering og med tilhørende mellemretter, talte jeg alligevel 11 serveringer. Enormt smagfuld, flot anrettet og fint tempo på retterne.

En absolut anbefalingsværdig restaurant, hvis man vil forkæles ekstra! Endnu en gang tak for det bedste restaurantbesøg vi havde i Berlin.

1  Tak, janhartmann
Anmeldt 24. juli 2016 fra mobile enheder

Rutz er afgjort et besøg værd, hvis du ønsker ekstra forkælelse i Berlin. Du kan vælge mellem 2 restauranter (vinbar i stueetagen eller restauranten på 1. sal, hvor du kan vælge mellem flere forudbestemte sæt af menuer), hvor vi valgte restauranten på 1. sal.
Vi valgte menuen med 6 retter (4-10 mulige), hertil skal det nævnes, at der ligeledes serveres brød og mellemretter, så jeg var glad for, at vi ikke valgte flere.
Det var en udsøgt aften med tilhørende vine til retterne. Særligt nød jeg Rutz Rebell - en sauvignon blanc fra von Winning fra 2013.
Hver ret er smukt arrangeret og en ny spændende smagsoplevelse hver gang.
Regningen for 6 retter inkl. vine (og champagne aperitif) var for 2 personer ca 350€.
Jeg kan varmt anbefale stedet. Glæd jer! :)

Tak, 78louise
Anmeldt 25. marts 2016 fra mobile enheder

I går aftes spiste vi på Rutz's weinbar i Chaussestraße.
Maden var interessant. Vi spiste tyskeretter med et charmerende twist, men ikke mindst betjeningen gjorde det til
en en god oplevelse. Vi kommer der bestemt igen.

Tak, Birthereese
Anmeldt 20. februar 2016 fra mobile enheder

Efter anbefaling fra tjeneren fik vi 8 menu samt passende vin menu. Det var absolut den bedste oplevelse vi har haft på en 1 stjernet restaurant. Helt igennem fantastisk mad og serveringer. Dejligt afslappet personale som samtidigt var enormt professionelt

Tak, nitzca

Rejsende, der kiggede på Rutz Restaurant - Weinbar, kiggede også på

Har du været i Rutz Restaurant - Weinbar? Fortæl om dine oplevelser!