“superlækker brunch”

Velegnet til: Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: Pankow
Anmeldt 4. august 2020

Virkelig lækker mad hvor der var kælet for detaljerne. Vi fik menuen for to personer som var fyldt med delikatesser af friske, gode råvarer og veltilberedt. Sød og imødekommende betjening som introducerede de russiske retter. Hyggelig location. Meget anbefalingsværdigt

1  Tak, signe_sven

Anmeldt 1. august 2019 fra mobile enheder

Et hyggeligt spisested med god betjening og god mad... Deres rabarbersaft var dog ikke så go :)

Tjenerne var omhyggelige og gjorde deres bedste for at servicere os - med et smil ...
Vi anbefaler stedet.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, SigneN49
Anmeldt 19. maj 2019 fra mobile enheder

På anbefaling havde vi booket bord til søndags brunch, blev mødt af venligt personale, og bestilte “nr. 6-Mix-brunch”. Alt var veltilberedt - meget lækkert. Og lækker juice og kaffe

Dato for besøg: maj 2019
Tak, bygningssnedker
Anmeldt 24. februar 2019 fra mobile enheder

Vi har efter anbefaling besøgt denne jødiske/russiske restaurant, og vi var bestemt ikke skuffede. Det var fuldstændig som at træde ind i en anden verden. Restauranten mindede faktisk om et stort hjem med mange billeder af personer på væggene. Vi fik en jødisk ret bestående af kylling, tabouleh, humus og grønt, hertil en russisk drik, Kwas. Virkelig lækker mad og meget venligt personale - og dejligt med live klaver musik.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Helle L
Anmeldt 15. februar 2019 fra mobile enheder

Lækker mad som er et besøg værd , tjenerne er ubehøvlet og be’r direkte om drikkepenge ... stedet ligger i en stille sidegade med mange cafeer og har meget atmosfærer , ta derhen for maden , og ignorer den dårlige betjening .

Dato for besøg: februar 2019
Tak, annm915

Rejsende, der kiggede på Restaurant Pasternak, kiggede også på

Berlin, Tyskland
Berlin, Tyskland

Har du været i Restaurant Pasternak? Fortæl om dine oplevelser!