“God morgenmad”

Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk, Barhygge, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 8. august 2016

Spiste morgenmad her og blev ikke skuffet. Det var usædvanligt lækkert og veltillavet. Restauranten er rigtig fin men alligevel uformel. Betjeningen var meget venlig og kompetent. Kan anbefale stedet.

Tak, Michael L
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 21. juli 2016

Har været her et par gange, men mest pga, beliggenheden - restauranten er dejlig og det er hyggeligt at sidde inde i höfene.... Men det betaler man også for.

Tak, MRO2009
Anmeldt 14. maj 2016 fra mobile enheder

Valgte at spise morgenmad på Oxymoron baseret på anbefaling fra guidebog. Blev ikke skuffet! Rigtig god mad og fine omgivelser. En perfekt start på en Berlin - turdag :-)

Tak, Karsten S
Anmeldt 2. november 2015

Vi ledte efter en uformel restaurant til en let middag og fandt denne dejlige restaurant. Umiddelbart ligner restauranten en lidt tung gammeldags en af slagsen, men det skal man ikke lade sig narre af. Livligt sted med en dejlig atmosfære. Betjeningen var helt i top og mad var veltilberedt og havde en twist af orientalsk kogekunst. Stedet kan virkelig anbefales.

Tak, Henrik D
Anmeldt 11. april 2014 fra mobile enheder

Vi havde en skøn aften på Oxymoron, god diskret betjening og lækker mad. Så hvis du er villig til at betale 38 euro for tre retter, så får du fuld en madoplevelse der er alle pengene værd! Og iøvrigt så gik vi begge stopmætte derfra!

Tak, dtp74

Rejsende, der kiggede på Oxymoron, kiggede også på

Har du været i Oxymoron? Fortæl om dine oplevelser!