“Helt vildt lækker mad”

Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg
Anmeldt 26. marts 2017 fra mobile enheder

Super mad. Vi kan klart anbefale denne hyggelige tyske restaurant hvor atmosfæren er god og virkelig tysk, på den hyggelige måde. Jeg fik roasted pork og min mand fik lam og begge rettet var ud over det sædvanlige med sauce til begge retter.

Tak, Dina A

Anmeldt 26. februar 2017 fra mobile enheder

Lad dig ikke narre af udseendet ude fra. For indenfor er den hyggeligste stemning, en kro mutter som tager kærlig hånd om dig og personale som vil gøre din oplevelse fuldendt.
Jeg kom med min kæreste efter vi havde læst om dem her på tripadvisor, og vi blev begge lidt skeptiske da vi kom ind. Næsten ingen unge men mest ældre mennesker som virkede til at være stamkunder. Men de vidste blot hvor god mad blev serveret. Vi bestilte en wienersnitzel og en svineskank. Da vi, efter 30 minutters venten, fik maden havde de slået min kærestes mad forkert ind, men blot 3 minutter efter kom snitzlen, så ingen ko på isen der

Oplevelsen var helt i top, og da jeg bedte om mere sovs, kom en tjener og serverede sovs over min svineskank. Det var klasse!

Alt i alt havde vi en fantastisk oplevelse, og selv om der godt kunne trænge til en klud i hjørnerne og nye hylder, emmede det med charme!

2  Tak, Tobias R
Anmeldt 19. december 2016 fra mobile enheder

Hvis man er til en stor lækker og mør Schweinshaxe så er Marjellchen stedet i Berlin.

For denne ret fortjener de 5 stjerner!

Men de øvrige retter er meget specielle.

For eksempel er der en del indmad på menukortet og den lammeragout, som jeg endte op med at bestille var fyldt med kommen. Så tjek menukortet inden I booker bord.

Når det er sagt, så er det en rigtig hyggelig restaurant fyldt med sjæl og charme og super fin service.

Vi lægger nok vejen forbi igen en anden god gang, men det er mest pga den gode Schweinshaxe!

PS: Er I til sjove og anderledes forretter, så prøv en pillkaller, det er en snaps med en skive pate på toppen!

Tak, 974anneh
Anmeldt 16. december 2016

Virkelig autentisk tysk restaurant med et stort spisekort med god ,klassisk, tysk mad. Som dansker har man brug for en god ordbog, da man ellers ikke har store chancer for at gennemskue hvad de enkelte retters navne dækker over.

1  Tak, Munchsen
Anmeldt 11. september 2016

Virkelig lækker mad og meget traditionel tysk. Vi var 2 som fik en klassisk schnitzel og en som fik restaurantens specialitet som var svinekød og oksekød med grøntsager og kartofler i bearnaisesovs. Det lyder lidt skørt, men det var så lækkert!

Tak, alvogel

Rejsende, der kiggede på Marjellchen, kiggede også på

Har du været i Marjellchen? Fortæl om dine oplevelser!