“Den bedste Wienerschnitzel til dags dato :-)”
Anmeldelse af Marjellchen

Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg-Wilmersdorf
Anmeldt 6. juli 2016

Denne restaurant er efter min mening virkelig et besøg værd. Servere super dejlig mad der bare er i orden! Betjeningen er virkelig i top!! Venligt og hjælpsom personale, der virkelig sætter deres kunder i fokus, så man føler sig godt tilpas. Personalet og kro mor selv en ældre dejlig varm dame, vil rigtig gerne snakke med gæsterne, på den gode måde. De kommer og spørger ind til maden, hvor vi er fra og om vi mangler noget. Virkeligt et sted hvor service er i høj kurs. Vi snakker stadig her 1 år senere om dette dejlige spisested, som vi helt sikkert vil besøge igen, hvis vi kommer til Berlin igen.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Susanne19642013

Anmeldt 6. april 2016 fra mobile enheder

Uden fra lignede dette bare en almindelig pub men man kommer ind og bliver venligt modtaget af 2 søde servitricer, vi var heldige lige at få bord alt var booket men vi kunne nå at spise inden de næste kom. Vi fik dejlig tysk mad, ejeren gik rundt og små snakkede med gæsterne så hyggeligt.

Dato for besøg: april 2016
Tak, anitabartels80
Anmeldt 23. marts 2016

Ægte tysk med tung og dejlig mad serveret i lokaler, der bringer billeder frem om en svunden tid. Maden er rigelig og dejlig tilberedt, og serveringen er virkelig god. Den søde værtinde er meget opmærksom og glad for at smide et par danske gloser af sig og forære dig nogle tandstikker. Lige på kanten til at være en parodi, men OK, vi bærer over.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, jonassen65
Anmeldt 28. september 2015

Når man kommer ind bag de tunge gardiner er det som om tiden har stået stille. Både med hensyn til indretning, kogekunst personale og ånd. Dejlig stemning og god kontakt til personalet, hvor gamle oma går rundt og hygger om gæsterne. En oplevelse der skal prøves. Nyd det.

Dato for besøg: maj 2015
1  Tak, 551lasse_
Anmeldt 27. juli 2014 fra mobile enheder

Super lækre egnsretter fra de tidligere tyske østområder. God afveksling fra standartrestauranter. Meget nærværende betjening og god pris.

Dato for besøg: juli 2014
    • Stemning
2  Tak, Jan J

Rejsende, der kiggede på Marjellchen, kiggede også på

Har du været i Marjellchen? Fortæl om dine oplevelser!