“Fin restaurant men noget rutinemæssig oplevelse”
Anmeldelse af Bocca di Bacco

Bocca di Bacco
nr. 253 af 9.569 Restauranter i Berlin
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 7. marts 2017

Kom lidt sent på en regnfuld mandag aften. Blev taget pænt men også upersonligt imod. Blev gældende for aftenens oplevelse. Fik tatar og pasta - pæne serveringer. Men ikke noget specielt. Så alt i alt en rutinemæssig oplevelse.

Tak, Carsten H

Anmeldt 18. december 2016 fra mobile enheder

lækkert mad i hyggelige omgivelser, med et omfangsrigt vinkort. Et sted der er værd at besøge flere gange.

Tak, Thomashou
Anmeldt 20. oktober 2016 fra mobile enheder

Her er maden noget særligt og der er kræst for detaljerne. Et dejligt udvalg af Italien med rigtig gode vine. Lokalerne er flotte og moderne.
Servicen kunne have været bedre
Dette er mit andet besøg og jeg kommer gerne igen.

Tak, AVADK
Anmeldt 5. august 2016 fra mobile enheder

Meget høflig betjening, hyggeligt sted, nemt at finde.
Maden var dog ikke i den billigste pris, eller særlig smagfuld.
Men man bliver mæt.

Tak, Silas S
Anmeldt 4. april 2016 fra mobile enheder

Fint varieret menukort. Rolige omgivelser. Skøn mad.. Vi fik forskellige retter fra menukortet og alle ved bordet var meget tilfredse..
Vi var 10 personer i alder fra 9 mdr. til lidt over +50..

Tak, Anette L

Rejsende, der kiggede på Bocca di Bacco, kiggede også på

Har du været i Bocca di Bacco? Fortæl om dine oplevelser!