“Lækker seværdig mad”

Køkkener: Asiatisk, Vietnamesisk
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 13. august 2017

Madami er ikke dyrt må man sige. Til gengæld knokler de for at du får en god oplevelse både i køkkenet og blandt de tjenere der tager sig af dig.
Vi fik en to personers menu og det hele lignede en million og smagte ligeså. Dertil et par kolde øl.
I og med vi fik menu kom vi rundt i mange af deres retter, og lige fra forårsrulle til suppe var i den super gode ende, både i øjet og i munden.
Det ligger en spytklat fra Alexanderplatz, så du kan ligeså godt gå derhen i stedet for turistfælderne. Glemte jeg at sige det også er billigt?

Tak, Steen V

Anmeldt 10. august 2017 fra mobile enheder

Super her en sen aften sammen med min familie.
Vi fik en fælles forret,som var en forret til 2 personer med forskellige specialiteter.
Vi fik alle forskellige hovedretter, som hver især var lækre, veltillavede og friske

Tak, Mia J
Anmeldt 5. august 2017 fra mobile enheder

Vi oplever, at servitricen står med skuffelse i øjnene, da vi træder ind ad døren. Der går lang tid før der kommer nogen og tager imod vores ordre, hvilket igen virkede som en gene for vedkommende.
Der er frokost tilbud, hvilket godt kan betale sig at benytte sig af. Jeg bestilte en hovedret, bún med tofu, som mættede meget - og næsten for meget mad til frokost for mig. Man får en lille skål med skåret frugt, når man har fået sine retter.
Selve måltidet fejlede ikke noget, det smagte ganske fint. Servicen var det, der skuffede mest. Der er ellers mange gode anmeldelser af stedet og servicen.
Vi skal til at betale og har præcis det beløb, det bliver. Servitricen bliver stående ved vores bord med en tydelig utilfreds mine og læberne vendt nedad, da det går op for hende, at hun ikke får drikkepenge for hendes manglende evne til at udvise omsorg som servitrice. Hun har på intet tidspunkt formået at smile til os eller set os i øjnene. Faktisk har hun knapt nok ytret et ord i processen.

Tak, chrismwt
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Travlt tempo, men så vanvittigt lækkert og sød betjening. Du får virkelig meget mad for pengene og de guider mht. allergi i menukortet! We like!! Helt sikkert et besøg værd!

Tak, Marie Elisabeth D
Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var fire piger, som spiste frokost, og det var det bedste måltid vi fik på vores tur til Berlin! Der er en hyggelig stemning og maden er super lækker og frisklavet. Et sted vi helt sikkert vil besøge igen, skulle vi få mulighed for det! Man har lyst til at prøve alle retterne på menukortet.

Tak, Helga V

Rejsende, der kiggede på Madami - Mom's Vietnamese Kitchen, kiggede også på

Har du været i Madami - Mom's Vietnamese Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!