“vietnamesisk”

Køkkener: Asiatisk, Vietnamesisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 6. juli 2016

Enkelt sted, hvor man sætter sig ned, bestiller en ret, spiser og bliver mæt.
Vigtigst af alt er kvalitet, smag og tilberedning i den absolut gode ende af spektret af vietnamesiske restauranter.
Meget budgetvenligt: billige priser og store portioner.
Min datter på 14 og jeg delte en ret og blev fint mætte.
Inkl drikkevarer lød regingen på 10,50 EUR.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Birthe L

Anmeldt 14. maj 2016 fra mobile enheder

Virkelig lækkert mad. Vi bestille tre-retter + cocktails og var fuldt tilfredse med det hele. Virkelig overrasket over hvor meget vi har fået for pengene - klart et besøg værd en anden gang!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 377majbrittj
Anmeldt 14. maj 2016 fra mobile enheder

Har besøgt Madami et par gange før og bliver aldrig skuffet. Maden er frisk, veltilberedt og smager bare godt. Kan klart anbefales :-)

Dato for besøg: maj 2016
Tak, KarstenS133
Anmeldt 27. april 2016 fra mobile enheder

Besøgte restauranten med et større selskab. Vi blev placeret i kælderen, som vi havde næsten for os selv. Maden var helt i top. Hver ret havde sit eget særpræg. Priserne var fornuftige. Drinksene gode. Deres Mojito kan anbefales.

Dato for besøg: april 2016
Tak, HelleB_12
Anmeldt 2. april 2016 fra mobile enheder

Vildt lækkert mad til en meget billig penge. Det er bestemt ikke sidste gang vi har været der . Super gode smage og meget høflig betjening

Dato for besøg: april 2016
Tak, Ynill

Rejsende, der kiggede på Madami - Mom's Vietnamese Kitchen, kiggede også på

Har du været i Madami - Mom's Vietnamese Kitchen? Fortæl om dine oplevelser!