“Tirsdags disco - 99 Luftballons”
Anmeldelse af Claerchen's Ballhaus

Claerchen's Ballhaus
Book på forhånd
24,23 $*
og derover
Privat 3-timers jødisk kulturarvstur med en lokal...
nr. 15 af 669 Natteliv i Berlin
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Anmeldt 15. april 2018

Vi ankom tirsdag aften til tirsdags disco aften. Vi var lidt tøvende, men det gik hurtigt over, man behøver ikke danse, der er rigeligt at kigge på. Masser af ledige borde, selvom der var godt fyldt, og vi fik hurtigt en "Hinge" i hånden. Stedet er intet mindre end en rejse tilbage i tid. Vi følte os hensat til forsamlingshus-bal i 80érne. Det var sjovt og virkelig værd at besøge.

1  Tak, OlemCopenhagen
Filtrér

Anmeldt 8. januar 2017 fra mobile enheder

Virkelig godt sted, især en weekendaften. God mad og stemning, som kan nydes ude i den lille gårdhave. Og bliver man der lidt længere tid - og gør det, det er det hele værd! - udfolder der sig et dansegulv med kitsch lametta på væggene og danseglade berlinere i alle aldre og udformninger. Som at tage en rejse tilbage i tiden - og umuligt ikke både st få sved på panden og smil på læben! Derudover var maden også virkelig dejlig og drinkspriserne meget rimelige!

Tak, Christina_Hammer
Anmeldt 31. oktober 2016 fra mobile enheder

Stedet bære præg af at det har været brugt i over 100 år til dans musik og et spisested . Vi sad oppe i spejlsalen alt ser brugt og forfalden ud , men det er helt klart en del af den charme og historie som de har der . Maden bære præg af sigøjnerne men man kan få lækre tilberedte stenovns pizza a la Italien stil. Som mine venner fik, jeg prøvede derimod for første gang i mit liv and med rødkål rødvins sovs og dumplings, det smagt godt absolut ikke sidste gang jeg skal ha and eller besøge stedet, helt klart en oplevelse værd i Berlin .

Tak, Mikal B
Anmeldt 14. oktober 2016 fra mobile enheder

Stedet emmer af historie og stemningen er fantastisk. Alle aldre og typer er velkomne, og folk kommer for at danse. Musikken vekslede mellem dj og stedets husband, og der blev spillet alt fra Dirty Dancing til Iggy Pop. Hvorfor har vi ikke sådant et sted i København?

Tak, Freja J
Anmeldt 15. august 2016 fra mobile enheder

Ren hygge i en gårdhave midt i byen. Meget venligt personale og høflig betjening. Maden er enten traditionel tysk eller pizza

Tak, 844sabines

Rejsende, der kiggede på Claerchen's Ballhaus, kiggede også på

Har du været i Claerchen's Ballhaus? Fortæl om dine oplevelser!