“100 års tidslomme”

Claerchen's Ballhaus
Book på forhånd
24,42 $*
og derover
Privat 3-timers jødisk kulturarvstur med en lokal...
nr. 15 af 668 Natteliv i Berlin
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Anmeldt 31. oktober 2016 fra mobile enheder

Stedet bære præg af at det har været brugt i over 100 år til dans musik og et spisested . Vi sad oppe i spejlsalen alt ser brugt og forfalden ud , men det er helt klart en del af den charme og historie som de har der . Maden bære præg af sigøjnerne men man kan få lækre tilberedte stenovns pizza a la Italien stil. Som mine venner fik, jeg prøvede derimod for første gang i mit liv and med rødkål rødvins sovs og dumplings, det smagt godt absolut ikke sidste gang jeg skal ha and eller besøge stedet, helt klart en oplevelse værd i Berlin .

Tak, Mikal B
Filtrér

Anmeldt 14. oktober 2016 fra mobile enheder

Stedet emmer af historie og stemningen er fantastisk. Alle aldre og typer er velkomne, og folk kommer for at danse. Musikken vekslede mellem dj og stedets husband, og der blev spillet alt fra Dirty Dancing til Iggy Pop. Hvorfor har vi ikke sådant et sted i København?

Tak, Freja J
Anmeldt 15. august 2016 fra mobile enheder

Ren hygge i en gårdhave midt i byen. Meget venligt personale og høflig betjening. Maden er enten traditionel tysk eller pizza

Tak, 844sabines
Anmeldt 11. april 2016 fra mobile enheder

Dette dansested er en dejlig oplevelse for de danseglade. Stedet er nærmest en anakronisme, som bringer dig tilbage til de glade aftener i DDR før muren faldt. Her kommer både unge og ældre, og det er med til at give stedet sin karakter. Det er samtidig et spisested/restaurant, men det er ikke derfor, man skal kommer her. Sørg for at komme før normal diskotekstid, for det er i disse timer den gode stemning opstår blandt gæsterne/danserne.

Tak, Michael H
Anmeldt 1. september 2015

Et undseelig sted set udefra, men indefra emmer det af liv, musik og danseglæde.

I bogstavelig forstand bliver intens og stemnings fyldt, så man kan danse med sig selv, sin partner eller alle andre.

Vi var et selskab på 7 der ledte efter et sted hvor vi kunne høre musik og danse - vi fandt det og mere til.

Kan varmet anbefales!

1  Tak, HenrikJ297

Rejsende, der kiggede på Claerchen's Ballhaus, kiggede også på

Har du været i Claerchen's Ballhaus? Fortæl om dine oplevelser!