Åben i dag: 10.00 - 20.00

fra 12,03 $
fra 36,09 $
fra 143,14 $
Anmeldt d. 11. august 2020

Meget overvældende at gå rundt mellem disse ensartede sten og dog er de forskellige, Absolut et besøg værd.

1  Tak, Bentsteen
Anmeldt d. 9. august 2020

Flot monument og man forlader Museet ganske bevæget og fyldt med afsky over Nazismens ækle ansigt og gerninger.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, AMP4WFC
Anmeldt d. 24. juli 2020

Dette monument skal du ikke snyde dig selv for. Udover at det er et vigtigt mindesmærke for Holocaust, er det også et kunstværk som skal ses. Gå en tur ned mellem stenene, og mærk stilheden og fornemmelsen af niveau forskellene m.m. Men husk at de ikke er en legeplads for sine børn. Det er ikke tilladt at kravle rundt på stenene osv. ;-)

1  Tak, Engelbredt
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Det er rigtig flot, synes helt klart at man bør tage hen og se det. Bare husk ikke at klatre på stenene!

1  Tak, silleschnoor
Anmeldt d. 14. juli 2020

Jeg har svært ved at kombinere de mange sten og holocaust. Man skal vide det på forhånd, og stadig er det et mindes mærke, der fylder meget, uden at minde os OM noget. Kører man forbi, uden at kende historien, er det blot en uordnet bunke sten.

Tak, Pstensg