“Dejlig fortovsrestaurant”

nr. 39 af 8.722 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Helt igennem lækker mad, dejlig at side ude og nyde maden, og se livet passere forbi, vi fik deres ost og pølse planke

Tak, Wdj3xua7
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Her får du det hele:
fantastisk mad, hyggelige omgivelser, behagelig og nærværende betjening. Vi kom lige ind fra gaden og var heldige at få et bord. Men bordbestilling er en god ide, da restauranten er meget søgt

Tak, Anette H
Anmeldt 25. september 2016 fra mobile enheder

Yderst behagelig oplevelse. God smag, god kvalitet og god nærværende betjening. Her kan man få et godt ærligt måltid baseret på gode råvarer og god vin.

Tak, Mathias R
Anmeldt 24. september 2016 fra mobile enheder

En god lille oase i storbyens larm. Lækker fransk betjening. De taler engelsk , tager imod Visa og Mastercard. Virkelig god mad

Tak, Madam S
Anmeldt 18. august 2016

Min kaereste og jeg var inde at spise paa Sucre et Sel, en forret og en hovedret. Begge retter var rigtig fine, paent anrettet og velsmagende. Kan varmt anbefale dette sted.

Tak, Tommy M

Rejsende, der kiggede på Sucre et Sel, kiggede også på

Berlin, Tyskland

Har du været i Sucre et Sel? Fortæl om dine oplevelser!