“Oplevelse der vil noget”

Yarok Fine Syrian Food from Damascus
nr. 13 af 8.861 Restauranter i Berlin
Køkkener: Mellemøstlig
Kvarter: Mitte
Kvarter: Mitte
Anmeldt 13. august 2017

Havde læst om Yarok inden og hvis jeg ikke havde var vi nok ikke havnet her.
Det er klassisk et smalt hul ind i en bygning, hvor du bliver taget imod af storsmilende travle tjenere.
Vi tog en topersoners menu til deling, med alt muligt lækkert i kød og salater fra Syrien, som minder lidt om palistænesisk køkken.
Betjeningen er hurtig, glad og man kan se de står og morer sig i køkkenet.
Helt sikkert et sted der står nummer 1 næste gang jeg er i byen. Godt gået guys
Og så glemte jeg måske at nævne priserne, som er ustyrligt billige i forhold til det man får.

Tak, Steen V

Anmeldt 3. august 2017 fra mobile enheder

Vi anbefaler at vælge de større dele-retter og prøve lidt af hvert. Maden er fin nok, men der er meget proppet og varmt i lokalet og ikke ret hyggeligt.

Tak, Larsmortensen2016
Anmeldt 2. juli 2017

Restauranten ser ikke ud af så meget, og der lugter af friture i lokalerne, men maden er yderst delikat, og meget rimelig

Tak, Helena N
Anmeldt 14. april 2017 fra mobile enheder

Restauranten er lille, tæt pakket, men autentisk og hyggelig. Vi fik en stor tallerken til at dele, hvilket fungerede virkelig godt, idet vi ikke kender til syrisk mad. Maden smagte meget godt og prisen var utrolig billig. For to mand kom vi af med 22 euro for både mad og drikkevarer. Helt sikkert et besøg værd, når man er træt af de almindelige italienske og amerikanske køkkener.
Der kan være ventetid på at få et bord, men vi oplevede ikke ventetid på maden.

Tak, Kksylvest
Anmeldt 13. august 2016

Fantastisk lille "gaderestaurant"
Vi fik en kæmpe fællestallerken med lidt af hvert fra menukortet - Yarok Teller. Vi sad på skæve bænke på fortovet og nød det i fulde drag. Denne lille perle bliver fast indslag på vires ture til Berlin

1  Tak, Gitte J

Rejsende, der kiggede på Yarok Fine Syrian Food from Damascus, kiggede også på

Har du været i Yarok Fine Syrian Food from Damascus? Fortæl om dine oplevelser!