“Prøv Iberica skinken”

nr. 101 af 9.619 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Schöneberg
Anmeldt 11. april 2018

Baren med diverse sortfodsskinker er et must på øverste etage
Nyd et godt glas vin - pas på med hvilken vil der vælges ift priserne

Tak, msn5800

Anmeldt 15. december 2017 fra mobile enheder

6. etage i varehuset KaDeWe i Berlin er noget af et madtempel. Det er så stort at man lige skal rundt nogle gange for at finde vej. Der er inden for forskellige fødevarer både store afdelinger hvor man kan købe varer med ud af huset samt masser af restauranter. Alt fra havet fylder nok mest men der er også mange steder med kød og pølser.

1  Tak, Carsten C
Anmeldt 13. december 2017

De lækre afdelinger med alt hvad hjertet begærer indenfor fødevarer er helt suveræne hos KaDeWe - Berlin. Når man handler her bliver man lækkersulten, men hjælpen er nær. Deres Feinsmeckerbars har altid mange delikate muligheder for at stille sulten. Mange tror fejlagtigt at det er dyrt. Det er ikke korrekt. Topkvalitet til rimelige priser.

Tak, Asboen
Anmeldt 3. december 2017

navnet Feinschmeckerbars, lever helt op til navnet, der er mulighed for at noget man ikke spiser til dagligt, et sted der skal opleves

Tak, postvej
Anmeldt 3. september 2017 fra mobile enheder

På øverste etage af indkøbscentret ligger der et mad mekka og venter på at blive udforsket. Der er simpelthen utrolig mange nationaliteter præsenteret så du kan nærmest vælge fra hvilken som helst verdensdel. Da vi er fiskeelskere faldt vores valg naturligvis på en fiskebar, maden er ok men prisen tårnhøj i forhold til både anretningen, spisestedet og lokaliteten. Vi var ikke skuffede over fisken, men garnituren var der nærmest ikke. Vi gik videre købte nogle udsøgte oste samt lækkert brød og noget chokolade, det er et sted som skal ses og opleves. Når jeg vender tilbage til Berlin vil jeg gentage et besøg, men ikke spise her, da der er så mange andre skønne steder til en ok pris.

Tak, Lotte S

Rejsende, der kiggede på KaDeWe Feinschmeckerbars, kiggede også på

Har du været i KaDeWe Feinschmeckerbars? Fortæl om dine oplevelser!