“Lækker sulten”

nr. 36 af 8.861 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Schöneberg
Anmeldt 3. september 2017 fra mobile enheder

På øverste etage af indkøbscentret ligger der et mad mekka og venter på at blive udforsket. Der er simpelthen utrolig mange nationaliteter præsenteret så du kan nærmest vælge fra hvilken som helst verdensdel. Da vi er fiskeelskere faldt vores valg naturligvis på en fiskebar, maden er ok men prisen tårnhøj i forhold til både anretningen, spisestedet og lokaliteten. Vi var ikke skuffede over fisken, men garnituren var der nærmest ikke. Vi gik videre købte nogle udsøgte oste samt lækkert brød og noget chokolade, det er et sted som skal ses og opleves. Når jeg vender tilbage til Berlin vil jeg gentage et besøg, men ikke spise her, da der er så mange andre skønne steder til en ok pris.

Tak, Lotte S

Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Restauranten på øverste etage SKAL besøges. Her er noget for enhver smag - mad og lækkerier overalt og nemt tagselv-system.

Tak, Brian F
Anmeldt 27. juni 2017 fra mobile enheder

Vi startede vores første hele dag i Berlin på 6. sal i deres fødevare afdeling et rigtig eldorado for mig som en underviser i madlavning. Vi fik en let frokost i osteafdelingen 5 oste, et glas rødvin og flute. Her kommer vi hver gang vi er i Berlin, det er et must. FANTASTISK

Tak, Bjarne A
Anmeldt 22. maj 2017 fra mobile enheder

Tag elevator direkte op til feinschmecker etagen
Spis lidt frokost og derefter en kage
Kagerne er fantastiske at se på og de smager også godt. spis dig frem

Tak, Gitte327
Anmeldt 20. maj 2017

KaDeWe står sig godt sammenlignet med f.eks. Harrods i London og Lafayette Haussmann i Paris. Kvalitet og luksus på alle etager, og det koster selvfølgelig.
Jeg vil specielt fremhæve gourmet afdelingen på 6. sal, som er fuld af afdelinger med alskens specialiteter fra hele verden, også små barer med østers, fisk, skaldyr og mange andre frisklavede fødevarer og retter. Ville ønske vi havde noget tilsvarende i København.

Tak, Kaslander

Rejsende, der kiggede på KaDeWe Feinschmeckerbars, kiggede også på

Har du været i KaDeWe Feinschmeckerbars? Fortæl om dine oplevelser!