“Som at komme i madhimmelen”
Anmeldelse af KaDeWe Feinschmeckerbars

KaDeWe Feinschmeckerbars
nr. 36 af 8.860 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Schöneberg
Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Restauranten på øverste etage SKAL besøges. Her er noget for enhver smag - mad og lækkerier overalt og nemt tagselv-system.

Tak, Brian F

Anmeldt 27. juni 2017 fra mobile enheder

Vi startede vores første hele dag i Berlin på 6. sal i deres fødevare afdeling et rigtig eldorado for mig som en underviser i madlavning. Vi fik en let frokost i osteafdelingen 5 oste, et glas rødvin og flute. Her kommer vi hver gang vi er i Berlin, det er et must. FANTASTISK

Tak, Bjarne A
Anmeldt 22. maj 2017 fra mobile enheder

Tag elevator direkte op til feinschmecker etagen
Spis lidt frokost og derefter en kage
Kagerne er fantastiske at se på og de smager også godt. spis dig frem

Tak, Gitte327
Anmeldt 20. maj 2017

KaDeWe står sig godt sammenlignet med f.eks. Harrods i London og Lafayette Haussmann i Paris. Kvalitet og luksus på alle etager, og det koster selvfølgelig.
Jeg vil specielt fremhæve gourmet afdelingen på 6. sal, som er fuld af afdelinger med alskens specialiteter fra hele verden, også små barer med østers, fisk, skaldyr og mange andre frisklavede fødevarer og retter. Ville ønske vi havde noget tilsvarende i København.

Tak, Kaslander
Anmeldt 8. maj 2017 fra mobile enheder

Super flot stormagasin som er bygget op på samme måde som Illum med mange forskellige mærker. Selve bygningen og indretningen er virkelig elegant. Det er en dyr butik men den er bestemt et besøg værd -især ved juletid.

Tak, Familien B

Rejsende, der kiggede på KaDeWe Feinschmeckerbars, kiggede også på

Har du været i KaDeWe Feinschmeckerbars? Fortæl om dine oplevelser!