“Gourmet supermarked!”

nr. 36 af 8.861 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Schöneberg
Anmeldt 20. maj 2017

KaDeWe står sig godt sammenlignet med f.eks. Harrods i London og Lafayette Haussmann i Paris. Kvalitet og luksus på alle etager, og det koster selvfølgelig.
Jeg vil specielt fremhæve gourmet afdelingen på 6. sal, som er fuld af afdelinger med alskens specialiteter fra hele verden, også små barer med østers, fisk, skaldyr og mange andre frisklavede fødevarer og retter. Ville ønske vi havde noget tilsvarende i København.

Tak, Kaslander

Anmeldt 8. maj 2017 fra mobile enheder

Super flot stormagasin som er bygget op på samme måde som Illum med mange forskellige mærker. Selve bygningen og indretningen er virkelig elegant. Det er en dyr butik men den er bestemt et besøg værd -især ved juletid.

Tak, Familien B
Anmeldt 21. december 2016

At aflægge et besøg i KaDeWes restaurant på øverste etage er rigtig spændende. Et hav af små lækkerier man selv vælger fra en meget stor buffet. Men og de små spisesteder ifm ferskvaresalget på 5.te salg er anbefalelsesværdig.

Tak, Leif L
Anmeldt 18. august 2016

I min opfattelse af en "buffet" - betaler man én pris, og så kan man spise så meget man har lyst til.
Her på stedet er der en række forskellige priser, alt efter hvilken type mad du vælger. Men dér hvor det bliver rigtig snedigt, er når du når op til kassen - og de vejer maden.
Fx. valgte jeg mad fra det italienske bord. 2.99 Euro pr. 100 gram. Man får altså ikke særlig meget mad for 100 gram. Det betød at min regning blev ca. 5 gange dyrere. Desuden gik jeg ikke op efter en tallerken mere. Havde jeg gjort det skulle jeg nemlig betale igen, og igen, og igen - og det har altså efter min mening - absolut intet at gøre med ordet "buffet".

1  Tak, Sammy R
Anmeldt 1. august 2016

Vi slog os ned i konditoriet - til trods for jeg egentlig ikke er kagespiser, måtte jeg her overgive mig - en udsøgt fornøjelse - en himmerigs mundfuld. O pragtfuld lige at hvile benene

Tak, Søren M

Rejsende, der kiggede på KaDeWe Feinschmeckerbars, kiggede også på

Har du været i KaDeWe Feinschmeckerbars? Fortæl om dine oplevelser!