“Kæmpe udvalg. ”

nr. 35 af 8.845 Restauranter i Berlin
Spisemuligheder: Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Schöneberg
Anmeldt 26. juli 2016 fra mobile enheder

Noget for enhver smag i deres delikatesse afdeling, Vi har været der et par gange nu, og vender nok tilbage næste gang vi er i Berlin. Middel priser.

Tak, Anders F

Anmeldt 15. juli 2016 fra mobile enheder

Aflæg Kadewe et besøg når du alligevel er forbi Kurfürstendamm . Her er fantastisk mulighed for at få en lækker frokost .

Tak, kennethobeling
Anmeldt 24. marts 2016

Vi spiste frokost på en af fiskerestauranterne, jeg fik fileter af dorade, fisken var super fin tilberedt og yderst frisk men lige så god fisken var lige så underligt var den kedelige salat der badede i dressing og fisken blev serveret med creme fraichedressing og thousand Island dressing fra spand. Vi spiste også stegt tun hvor igen tunfisken var friskole velsmagende men serveret med den svømmende salat, de 2 spandedressing og kartoffelsalat fra spand..... Ja står tilbage med en oplevelse af at hvis jeg kun ved fået fisk så havde det været en skøn oplevelse til frokost i en indkøbscenter men det andet...... Der er både østersbar, skaldyrsbar, forskellige thaisteder, tapas, gourmetpølser....ja jeg kune blive ved samt der er mulighed for at købe frisk fisk, kød, gourmetprodukter, kager, slik mv med hjem, men tag dig i agt, der står Knorrprodukter, og andre færdigvareprodukter som i min optik er synd på en etage der også emmer af kvalitet og stil.

Tak, lusvare
Anmeldt 18. februar 2016

Da vi var besøgte Berlin skulle vi lige prøve at se det berømte KaDeWe og det var ingen skuffelse, sikke en flot udsigt, vi nød et glas koldt hvidvin!

Tak, Henrik J
Anmeldt 19. december 2015 fra mobile enheder

Midt i hele det indkøbscirkus der er KaDeWe i december, er restauranten på 6. Etage en oase. Kan man finde et roligt bord der (og det kan man faktisk) er der plads til en pause og en god oplevelse.
Buffeten er overdådig; halve hummere, italienske specialiteter, klassiske tyske retter og fantasifulde desserter kæmper om pladsen.
Det er ikke ligefrem billigt, men det er godt - og kan man ikke finde noget man kan lide, er man virkeligt kræsen.

Tak, Dan B L

Rejsende, der kiggede på KaDeWe Feinschmeckerbars, kiggede også på

Har du været i KaDeWe Feinschmeckerbars? Fortæl om dine oplevelser!