“En hyggelig sidste aften på ferien..”
Anmeldelse af La Tia Rica

La Tia Rica
nr. 67 af 8.845 Restauranter i Berlin
Køkkener: Chilensk, Middelhavsområdet, Spansk, Vinstue
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg
Anmeldt 6. juli 2017 fra mobile enheder

Super lækker mad.. havde lige været en tur igemmen Europa hvor vi havde spist alt fra super lækker gourmet mad til fast food.. men denne aften var noget helt specielt.. som at komme ind på en restaurant i Sydamerika. Med super stemning. Og en top service fra vores tjener.. først forklaret han havde specielt for i dag.. vi valgte en blanding af det hele og her til en super hvidvin, herefter fik vi forskellig retter alle sammen og alle var utrolig udsøgte og velsmagende..

Kommer helt sikkert igen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ herfra..

Tak for en super aften..

Tak, bdubdk

Anmeldt 3. maj 2017

Vi gik forbi denne restaurant kl. 2300 og der var sort af mennesker. Det måtte vi prøve!!
Vi bestilte bord til en tirsdag aften (god ide der var mange der gik forgæves)
Det var perfekt fra start til slut.
Vel tillavet og smagfuldt mad, venlig og utrolig imødekommende tjener.
Vi kommer helt sikkert igen!!!

1  Tak, Paul Erik I
Anmeldt 19. april 2017 fra mobile enheder

Virkelig god betjening og hyggelig atmosfære. Super forretter og mørt lam. Absolut rimeligt prisniveau

2  Tak, Claus Nyrup H
Anmeldt 16. april 2017 fra mobile enheder

Super lækker mad i skønne omgivelser....se bare billederne, de taler for sig selv......vi fik kyllingebryst på quinoa salat og en gang svineribben på spicy kartoffelmos....sååå godt...

1  Tak, Lookforward60
Anmeldt 11. april 2017 fra mobile enheder

La Tia Rica var en virkelig positiv oplevelse. Vi blev mødt af en virkelig sød og kompetent tjener, hun forklarede om retterne og anbefalede en dejlig vin.
Vi prøvede forskellige retter og alt var super velsmagende og i rigelige mængder.
En klar anbefaling herfra, vi kommer helt sikkert igen næste gang vi er i Berlin

1  Tak, Mshpoulsen

Rejsende, der kiggede på La Tia Rica, kiggede også på

Har du været i La Tia Rica? Fortæl om dine oplevelser!