Anmeldt d. 24. november 2017 fra mobile enheder

Hotellet er rimeligt nyt og moderne indrettet.
Værelset rent og pænt.
Receptions personalet meget venligt og imødekommende.
Begrænset mulighed for parkering. Vi måtte parkere på gaden ca. 150m fra hotellet.

Værelset fungerede godt og der var stille på hotellet indtil byggepladsen overfor startede kl. 7. dog stadig lavt støjniveau i forhold til placeringen.

Meget centralt, gå afstand til mange seværdigheder.

Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, MartinHe1980
Anmeldt d. 16. september 2017 fra mobile enheder

Dejligt 4-stjernet hotel, med fine facaliteter.. det ligger mega centralt med check point Charlie 3 min. væk, museer, u-bahn, butikker, cafeer og restauranter.. rigtig mange attraktioner er i gå afstand, og personalet er venlige.. vi har kun brugt det til et sted at sove en enkelt weekend, men har været fuldt tilfredse..

Overnattede: september 2017, rejste som par
Tak, AnnaSChris
Anmeldt d. 29. maj 2017

Hotellet er meget centralt beliggende i Mitte.
Vi havde et standard dobbeltværelse og det har en fin størrelse og der er pænt og rent. Som der er alle steder på hotellet.
Selvom det ligger så centralt er der stille om natten og i de tidlige morgentimer.
Personalet i receptionen er meget venlige og hjælpsomme.

• Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, Maibritt Schou S
Anmeldt d. 14. marts 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besøgte Berlin til nytår, hvor vi boede på Novum Selected Hotel Berlin The Wall.

Lidt dyrt i forhold til, hvad du får, men vi var tilfredse med vores ophold. Dejlig rent på værelset og god morgen mad! Dog var bruserhåndtaget i vores bruser gået i stykker. Personalet var dog hurtige til at få det lavet - til trods for at deres pedel var gået hjem.

Hotellet ligger dejligt centralt - lige ved siden af Check Point Charlie og u-bahn, så det er dejlig nemt at komme rundt i Berlin. Men vil foreslå, at hvis det er budgettet, der afgører placeringen, så vælg et hotel, der ligger tæt på u-bahn istedet for et hotel, der ligger centralt!

Prisen var lidt dyrt, men jeg gætter på, at det både var besøgstidspunktet og placeringen, som gjorde prisen lå på det niveau.

De har kun 15 parkeringspladser i deres gård til ca. 15€ pr. dag, så hvis du ikke er heldig at få fat i en af dem, så må du parkerer på gaden udenfor, hvor det er masser af parkeringspladser.

Overnattede: januar 2017, rejste som par
1  Tak, Thmoeje
Anmeldt d. 13. oktober 2016

• Overnattede: oktober 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com