361 $
Agoda.com362 $
Hotels.com361 $
Travelocity361 $
Anmeldt d. 19. december 2016

Luksus på den fede måde. Super hyggeligt og dejligt personale, der yder det bedste. Alt er gennemtænkt på den gamle Ambassade. Der kører gamle sort/hvid film på et kæmpe lærred i baren om aftenen, uden lyd. Dog giver det en fed stemning og lidt at snakke om.

Dato for ophold: december 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, jeanette s
Anmeldt d. 15. oktober 2016 fra mobile enheder

Overnattede 4 nætter på "Das Stue" i en af hotellets suiter.
Virkeligt flot og velindrettet værelse med meget højt til loftet(+5meter)
Personalet meget serviceminded fra modtagelsen til check out
Restauranten "the casual" er helt i top.
Morgenmaden var dog lidt mangelfuld og trækker lidt ned. Med en pris på 35€ for morgenmad, så skal det være bedre.

Dato for ophold: oktober 2016
Tak, Soerenwn
Anmeldt d. 29. juli 2016 fra mobile enheder

Vi boede på hotellet i juli måned 2016. Bookede et 30m2 værelse og bad om karbad og balkon, det fik vi dog ikke.

Allerede fra ankomst følte vi os velkommen, vores tasker blev hentet ved bilen, kort efter i receptionen vidste de godt vi var ankommet, super service.

Vores bil blev parkeret og vi fik en skøn gennemgang af hotellet og faciliteterne af en rigtig sød værtinde.

Værelset super lækkert med udsigt direkte ud til Zoo, fantastisk. Rigtig gode senge, en smule hårde, ca. 1.40 og med fælles dyne(bør laves om, de fleste foretrækker deres egen dyne).

2 gange om dagen bliver der redt seng og skiftet håndklæder mv. Virkelig 5 stjernet når det er bedst.

Eneste aberdabei på hotellet er prisniveauet. Fuld morgenmad 40 euro Per person, et glas friskpresset juice 8 euro osv osv. Det er rigtig dyrt på hotellet noget dyrere faktisk end på et dansk 5 stjernet hotel.

Det er noget ærgerligt fordi det trækker ned på helhedsindtrykket. Vi ville gerne købe på hotellet men prisniveauet er simpelthen for højt.

Beliggenheden er også rigtig god, ca. 1km i gåafstand til Ka De We, dermed i gå afstand til Kurfürstendamm. Rolige omgivelser tæt ved ambassader og lige op af zoo. Faktisk er det bygget en indgang fra hotellet direkte ind i zoo, dog ikke med nedsat pris på billet selvom man bor på hotellet.

Opsummering 4 ud 5, sænker de prisniveauet til et niveau de fleste kan være med på er det en klart 5.

God rejselyst!

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, Annetteogfrank
Anmeldt d. 23. juli 2015

Smukt design hotel, tilmed med en lille indendørs pool, så man kan få sig en forfriskende dukkert. Det er det smukkeste og lækreste hotel jeg har boet på og den absolut venligste og bedste service samtidig. Ligger ved Tiergarten og Zoo, vi havde udsigt til strudsene, hvilket var ret hyggeligt

Dato for ophold: juli 2015
Tak, LeneNi
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 21. maj 2015

Bedste hjem væk fra hjemmet oplevelse ... ! Luksus og afslappet i en cool og venlig atmosfære ... ! Senge og badeværelser er i bedste kvalitet..! Fantastisk bar med fantastiske cocktails..! Det bedste sted at være i Berlin..!

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, 751pauline
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original