“Bestemt et besøg værd”

Mauerpark Flea Market
Book på forhånd
25,56 $*
og derover
Berlinmuren og tredie rigshistorie 3-timers...
nr. 75 af 975 aktiviteter i Berlin
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Nyttige oplysninger: Badeværelsesfaciliteter
Anmeldt 5. september 2018 fra mobile enheder

Stort loppe-/kræmmermarked med både nye og gamle ting samt masser af madboder. Der er også en beachbar i midten af det hele. Priserne varierer meget, men der er noget for enhver smag.

Kom tidligt og husk kontanter.

Tak, Josefine2500
Filtrér

Anmeldt 26. august 2018 fra mobile enheder

Herligt stort marked med kæmpe udbud af streetfood, nye såvel som lidt ældre ting! Forholdsvis høje salgspriser, men så må man jo bare forhandle sig frem absolut et besøg værd en søndag, afsæt gerne et par timer og husk at have lidt appetit for os danskere minder det lidt om Christiania

Tak, Vindheksen
Anmeldt 15. juli 2018 fra mobile enheder

Tag på en dansk genbrugsplads og du vil finde bedre ting....
Gamle smadrede rammer kunne ikke købes for 10 euro. Ikke jeg kunne drømme om at købe... men overhørte det blot.. brug tiden på andet- eller tag dertil for at spise fra utallige madboder

1  Tak, ame1707
Anmeldt 26. april 2018

Et skønt marked der har det meste. Kunst fra de lokale og sjove kreationer. Ikke de sædvanlige kopivarer. God atmosfære. Vil dog anbefale at komme tidligt, der bliver hurtigt meget overfyldt af mennesker.

Tak, Dan K
Anmeldt 4. september 2017 fra mobile enheder

Bestemt et besøg værd, men der var utroligt mange mennesker. Der er både boder med klassiske loppefund og nye upcoming designere. Der er desuden et stort streetfoodmarked med meget spænende mad.

Tak, 240charlottee

Rejsende, der kiggede på Mauerpark Flea Market, kiggede også på

Har du været i Mauerpark Flea Market? Fortæl om dine oplevelser!