“Ragelse og dyre varer”

Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Nyttige oplysninger: Badeværelsesfaciliteter
Anmeldt 15. juli 2018 fra mobile enheder

Tag på en dansk genbrugsplads og du vil finde bedre ting....
Gamle smadrede rammer kunne ikke købes for 10 euro. Ikke jeg kunne drømme om at købe... men overhørte det blot.. brug tiden på andet- eller tag dertil for at spise fra utallige madboder

1  Tak, ame1707
Filtrér

Anmeldt 26. april 2018

Et skønt marked der har det meste. Kunst fra de lokale og sjove kreationer. Ikke de sædvanlige kopivarer. God atmosfære. Vil dog anbefale at komme tidligt, der bliver hurtigt meget overfyldt af mennesker.

Tak, Dan K
Anmeldt 4. september 2017 fra mobile enheder

Bestemt et besøg værd, men der var utroligt mange mennesker. Der er både boder med klassiske loppefund og nye upcoming designere. Der er desuden et stort streetfoodmarked med meget spænende mad.

Tak, Charlotte E
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt loppemarked med mange lækre mad boder og stande, hvor mange sælger ting, smykker, tasker m.m de selv har kreeret. Vi var der desværre en dag hvor det havde regnet helt vildt, så mange af gangene var umulige at komme ned af og dem i boderne stod i vand til anklerne. Ellers absolut et besøg værd, hvis man er til loppemarkeder.

1  Tak, Mie J
Anmeldt 15. marts 2017 fra mobile enheder

Et enormt marked hvor du virkelig kan bruge meget tid på at kigge efter ting. Her er både nye og gamle ting og enormt mange små hyggelige madboder. Et besøg værd hvis du er i denne bydel.

Tak, Jesper T

Rejsende, der kiggede på Mauerpark Flea Market, kiggede også på

Har du været i Mauerpark Flea Market? Fortæl om dine oplevelser!