Åben i dag: Lukket

Sådan kan du opleve Mauerpark Flea Market
fra 25,43 $
fra 25,43 $
Anmeldt d. 26. april 2018

Et skønt marked der har det meste. Kunst fra de lokale og sjove kreationer. Ikke de sædvanlige kopivarer. God atmosfære. Vil dog anbefale at komme tidligt, der bliver hurtigt meget overfyldt af mennesker.

Dato for oplevelse: april 2018
Tak, Dan K
Anmeldt d. 4. september 2017 fra mobile enheder

Bestemt et besøg værd, men der var utroligt mange mennesker. Der er både boder med klassiske loppefund og nye upcoming designere. Der er desuden et stort streetfoodmarked med meget spænende mad.

Dato for oplevelse: september 2017
Tak, 240charlottee
Anmeldt d. 27. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt loppemarked med mange lækre mad boder og stande, hvor mange sælger ting, smykker, tasker m.m de selv har kreeret. Vi var der desværre en dag hvor det havde regnet helt vildt, så mange af gangene var umulige at komme ned af og dem i boderne stod i vand til anklerne. Ellers absolut et besøg værd, hvis man er til loppemarkeder.

Dato for oplevelse: juli 2017
1  Tak, Mie J
Anmeldt d. 15. marts 2017 fra mobile enheder

Et enormt marked hvor du virkelig kan bruge meget tid på at kigge efter ting. Her er både nye og gamle ting og enormt mange små hyggelige madboder. Et besøg værd hvis du er i denne bydel.

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, MJ_Rejser
Anmeldt d. 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Boder med stort udvalg - alt fra kreativt håndarbejde til oprydning på loftet, over pladesamlinger, antikviteter etc. etc. Midt i det hele et velassorteret madmarked. (Eneste minus for os var, at det var koldt, men det er vel at forvente i oktober....)

Dato for oplevelse: oktober 2016
Tak, FrauNissen