“Mange mennesker, lettere kaotisk, men et besøg værd”
Anmeldelse af Mauerpark Flea Market

Mauerpark Flea Market
Book på forhånd
25,45 $*
og derover
Berlinmuren og tredie rigshistorie 3-timers...
nr. 78 af 975 aktiviteter i Berlin
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Nyttige oplysninger: Badeværelsesfaciliteter
Anmeldt 4. september 2017 fra mobile enheder

Bestemt et besøg værd, men der var utroligt mange mennesker. Der er både boder med klassiske loppefund og nye upcoming designere. Der er desuden et stort streetfoodmarked med meget spænende mad.

Tak, Charlotte E
Filtrér

Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt loppemarked med mange lækre mad boder og stande, hvor mange sælger ting, smykker, tasker m.m de selv har kreeret. Vi var der desværre en dag hvor det havde regnet helt vildt, så mange af gangene var umulige at komme ned af og dem i boderne stod i vand til anklerne. Ellers absolut et besøg værd, hvis man er til loppemarkeder.

1  Tak, Mie J
Anmeldt 15. marts 2017 fra mobile enheder

Et enormt marked hvor du virkelig kan bruge meget tid på at kigge efter ting. Her er både nye og gamle ting og enormt mange små hyggelige madboder. Et besøg værd hvis du er i denne bydel.

Tak, Jesper T
Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Boder med stort udvalg - alt fra kreativt håndarbejde til oprydning på loftet, over pladesamlinger, antikviteter etc. etc. Midt i det hele et velassorteret madmarked. (Eneste minus for os var, at det var koldt, men det er vel at forvente i oktober....)

Tak, FrauNissen
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Mange boder med hjemmelavede flotte ting, gamle sager, mad og øl. God stemning og bagefter en tur i mauerpark og oplev folk der optræder. Se graffiti på muren og mærk historien.

Tak, Gitte Roos G

Rejsende, der kiggede på Mauerpark Flea Market, kiggede også på

Har du været i Mauerpark Flea Market? Fortæl om dine oplevelser!