“Dejlig aften.”

Køkkener: Tysk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Mitte (Borough)
Anmeldt 14. maj 2018 fra mobile enheder

Vi havde booket bord hjemmefra, hvilket er nødvendigt en fredag aften. Der var fuldt hus og masser af stemning. Maden er gennemsnitlig, men opvejes af den samlede oplevelse af en fantastisk aften sammen med vennerne.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Vivian K

Anmeldt 11. maj 2018 fra mobile enheder

Tror man skal være født og opvokset med den slags før det sjovt. Maden er jo en del anderledes end det jeg normalt indtager ikke noget for mig eller konen men det var da en anderledes oplevelse

Dato for besøg: maj 2018
Tak, turisten15
Anmeldt 25. april 2018 fra mobile enheder

Var her med familien for at spise. Maden var kedelig og ik særlig lækker. Borde og stole var ukomfortable. Øllet fejlede ingenting og tjenerne var smilende, men det er ikke et besøg værd.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Louise D
Anmeldt 1. april 2018

Kæmpe sted “heidi’er” og gutter i lederhosen. Stemningen fejler ihvertfald ikke noget, og maden er da ok. Tag det som en oplevelse og drik nogle store fadøl.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, MVStrand
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

Var på mini ferie i Berlin og boede tæt på Hofbrau og bestemte at gå ind til en øl. Det blev så til et par stykker og mad. Øl er helt klart i top klasse. Men det er maden ikke. Det kan spises - men ikke det bedste man kan få i Berlin.
Men super stemning, selv på en mandag aften - med levende musik.
Tjeneren lavede et lille “trick” da vi skulle betale. Han skulle give 5 euro tilbage, valgte at gøre det i mønter - og stod og fumlede lidt med dem, begyndte at samle dem op, inden vi nåede det og spurgte om det stemte. Sjov måde selv at bestemme sine drikkepenge.....

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Suzanne L

Rejsende, der kiggede på Hofbrau Munchen Berlin, kiggede også på

Har du været i Hofbrau Munchen Berlin? Fortæl om dine oplevelser!