“Dårlig mad”

Køkkener: Tysk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 25. april 2018 fra mobile enheder

Var her med familien for at spise. Maden var kedelig og ik særlig lækker. Borde og stole var ukomfortable. Øllet fejlede ingenting og tjenerne var smilende, men det er ikke et besøg værd.

Tak, Louise D

Anmeldt 1. april 2018

Kæmpe sted “heidi’er” og gutter i lederhosen. Stemningen fejler ihvertfald ikke noget, og maden er da ok. Tag det som en oplevelse og drik nogle store fadøl.

Tak, MVStrand
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

Var på mini ferie i Berlin og boede tæt på Hofbrau og bestemte at gå ind til en øl. Det blev så til et par stykker og mad. Øl er helt klart i top klasse. Men det er maden ikke. Det kan spises - men ikke det bedste man kan få i Berlin.
Men super stemning, selv på en mandag aften - med levende musik.
Tjeneren lavede et lille “trick” da vi skulle betale. Han skulle give 5 euro tilbage, valgte at gøre det i mønter - og stod og fumlede lidt med dem, begyndte at samle dem op, inden vi nåede det og spurgte om det stemte. Sjov måde selv at bestemme sine drikkepenge.....

Tak, Suzanne L
Anmeldt 9. januar 2018

tysk og festligt. Kæmpe øl hal. Maden er ok men ikke mere end det fik schnitzel og den er set meget bedre.Kanon stemning/livemusik og dans. Øllet får selvfølgelig fem store stjerner. De har nogle fantastiske hvede øl. vi havde en god oplevelse ud af det.
kan anbefales at prøve.!!

Tak, Kenneth h
Anmeldt 5. november 2017

Kanon stemning en lørdag aften med livemusik og dans. Mad er som den er, men godt lavet, og deres Haxe er super lækker! Kan kun anbefale en hver herretur at tage en lørdag herinde.

Tak, Godballe

Rejsende, der kiggede på Hofbrau Munchen Berlin, kiggede også på

Har du været i Hofbrau Munchen Berlin? Fortæl om dine oplevelser!