“God stemning - men ikke fantastisk mad”
Anmeldelse af Hofbrau Munchen Berlin

Hofbrau Munchen Berlin
nr. 509 af 9.636 Restauranter i Berlin
Køkkener: Tysk
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

Var på mini ferie i Berlin og boede tæt på Hofbrau og bestemte at gå ind til en øl. Det blev så til et par stykker og mad. Øl er helt klart i top klasse. Men det er maden ikke. Det kan spises - men ikke det bedste man kan få i Berlin.
Men super stemning, selv på en mandag aften - med levende musik.
Tjeneren lavede et lille “trick” da vi skulle betale. Han skulle give 5 euro tilbage, valgte at gøre det i mønter - og stod og fumlede lidt med dem, begyndte at samle dem op, inden vi nåede det og spurgte om det stemte. Sjov måde selv at bestemme sine drikkepenge.....

Tak, Suzanne L

Anmeldt 9. januar 2018

tysk og festligt. Kæmpe øl hal. Maden er ok men ikke mere end det fik schnitzel og den er set meget bedre.Kanon stemning/livemusik og dans. Øllet får selvfølgelig fem store stjerner. De har nogle fantastiske hvede øl. vi havde en god oplevelse ud af det.
kan anbefales at prøve.!!

Tak, Kenneth h
Anmeldt 5. november 2017

Kanon stemning en lørdag aften med livemusik og dans. Mad er som den er, men godt lavet, og deres Haxe er super lækker! Kan kun anbefale en hver herretur at tage en lørdag herinde.

Tak, Godballe
Anmeldt 31. oktober 2017 fra mobile enheder

100 % sjovt! Tysk og festligt. Kæmpe øl hal. Maden er ok men ikke mere end det! Fruen fik kalve schnitzel og den er før set meget bedre. Jeg fik haxe og det var udemærket og rigeligt. Øl var selvfølgelig til fem store tyske stjerner. Det var stemning og servering ligeså

Tak, Lisette Due N
Anmeldt 17. oktober 2017

Her er der plads til sjov og ballade, på den skønne måde.
Tyroler musik - fælles sang og højt humør, det kan kun bringe dig i højt humør.
Gode øl og vældig god mad til alle deltagere.

Tak, Kim J

Rejsende, der kiggede på Hofbrau Munchen Berlin, kiggede også på

Har du været i Hofbrau Munchen Berlin? Fortæl om dine oplevelser!