Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.995)
Filtrer anmeldelser
2.995 resultater
Medlemsvurdering
2.157
539
196
63
40
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.157
539
196
63
40
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 2.995 anmeldelser
Anmeldt 21. maj 2017 fra mobile enheder

Super lækkert hotel meget centralt i Berlin. Gå afstand til de vigtigste attraktioner. Meget hjælpsomt personale. Skøn og overdådig morgenmadsbuffet. Hyggelig cocktail bar. Værelset smagfuldt indrettet med alle faciliteter. Lækkert badeværelse.

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, jettehaagemann
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 22. oktober 2016

Hele otte gange har min familie og jeg haft et værelse på Ritz Carlton under vores ophold i Berlin - kun én gang har vi prøvet noget andet, og da blev vi enige om, at det skulle vi ikke igen.
Ritz Carlton er en luksus perle der ikke sparer på noget. Personalet er flinkt og hjælper gerne hvis der er behov. Morgenmaden er den bedste jeg nogensinde har fået og min familie og jeg snakker altid om hvor vindunderlig den er.
Værelserne er i tilpas størrelse og man sover som en kongelig i de store senge.
Selvom prisen ligger en smule i den høje ende, kan Ritz Carlton KUN anbefales.

  • Overnattede: april 2016, rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, Sigrid N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 8. marts 2016 fra mobile enheder

Vi fik en helt fantastisk behandling. Lækkert værelse, super morgenmad og super betjening. Helt igennem en meget positiv oplevelse.
Hotellet ligger centralt med mange attraktioner samt fine restauranter i gå afstand.
Vi kom i elbil fra dk, og det var rigtig positivt, at vi også kunne oplade vores bil i hotellets store parkeringskælder.

Overnattede: marts 2016, rejste som par
Tak, Trine G
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 1. januar 2016

Vi var her en weekend med to venne par (maj 2013) og hold da op en luksus.
Meget store værelser og badeværelser. Fantastisk service og en morgenmads buffe ud over det sædvanlige.

Hyggelig hotelbar med live musik lørdag aften.

  • Overnattede: maj 2015, rejste som par
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, chvang
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 19. april 2015 fra mobile enheder

vi spiste morgenmad på ritz Carlton en morgen for at prøve noget nyt. vi blev modtaget af et meget venligt og vel organiseret personale og bliver hurtigt sat ned i morgenmads restauranten.
vi havde oprindeligt overvejet at prøve deres buffet, men fravælger den da vi ser den står til 38 euro pr person. hvilket vi ikke havde regnet med at bruge på morgenmad. vi bestiller istedet fra deres alacarte, eggs Benedict og omelet med svampe. jeg fik desværre sendt det forkerte mad så måtte vente til min kone var halvvejs med hendes omelet, men de valgte så herefter, uden at jeg havde sagt noget, at slette mit måltid fra regningen. hvilket må Siges igen at være meget god service. maden smagte godt, men mener nu ikke det er værd at anbefale ift prisen. kan være deres buffet er god men den prøvede vi ikke.

Overnattede: april 2015, rejste som par
Tak, D_lender
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
TheRitzCarltonBerlin, General Manager hos The Ritz-Carlton, Berlin, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. april 2015
Google Oversæt

Dear Guest,

thank you for taking the time to give feedback regarding your stay at The Ritz-Carlton, Berlin.
Without constructive feedback from our guests such as yourself, it is not possible for our company to measure the quality of the service provided.

I would like to take this opportunity to apologize for the problems that you have experienced upon breakfast service and please feel free to contact me personally so I can learn more about your experience.

I may be reached directly at this number 0049-30-33777-6002.
I look forward to hearing from you,

Robert Petrovic
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser