“Fantastisk middag og vine”
Anmeldelse af Pauly Saal

Pauly Saal
nr. 213 af 9.466 Restauranter i Berlin
Køkkener: Tysk
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Mitte
Anmeldt 18. januar 2017

Pauly Saal er en af Berlins absolut bedste restauranter. Menu er til ** i Michelin, og vinkortet også super godt. man sidder lidt tæt, ved de fleste borde. kan sidde udendørs til frokost i sæsonen.fint sted, men afslappet stemning.

1  Tak, Bjarne P

Anmeldt 14. oktober 2015 fra mobile enheder

Dejlig mad og super hyggelig restaurant.
Maden absolut til 1 stjerne, dog ærger det mig at tjenerne som var søde ikke formodede at sælge mere vin , da de havde for travlt med andre gæster!!
Desserten blev heller ikke introducerede , da de virkede ligeglade- øv

Tak, lasse s
Anmeldt 28. august 2015 fra mobile enheder

Vi var fem venner på besøg og lagde ud med en lækker cocktail i deres velassorterede bar. Vellavet. Ny i job der servede og hun klarede det.

I den flotte og atmosfærefyldte, omend simple og særdeles højloftede restaurant blev vi placeret i en sofagruppe. Tæt, men hyggeligt. Da betjeningen og aftenens serviceringer startede tænkte vi ikke over det.

Vi fik 6 helt og aldeles gennemført lækre retter. Stilsikre og særdeles smagfulde retter og perfekt tilpasset kreativitet på den måde, hvor madens smag og ægthed er i fokus. Ingen underlige ingredienser, men simpelt, lækkert og suverænt tilberedt hele vejen igennem.

Servicen er i top. Urimeligt charmerende tjener og værtinde og tilpas arrogant sommelier. På den gode måde. Vi fik tre vine i både den billige og dyre ende, og alle var smukt afstemt til maden.
Tjenerne var altid klar og brødkurven hele tiden fyldt med hjemmebagt brød.

High "Five" herfra. Vi kommer igen!

Tak, Martin L
Anmeldt 12. juni 2014

Vi fik 4 retter som alle blev indtaget i gårdhaven. Stedet emmede af historie, da restauranten er placeret i stueetagen i en gammel nedlagt skole, hvor der også foregår andre aktiviteter.
Vi startede med tysk tapas efterfulgt af fisk - herefter dessert, som bestod af 2 desserter.
Betjeningen var helt i top - og specielt den tyske tapas var et hit.

• Stemning
Tak, Hanne P
Anmeldt 30. maj 2014

Vi var 5 venner der hver fik 4 retter og 3-4 flasker vin + cocktails i deres bar inden middagen.

Stedet er super fedt lavet, både restaurant og bar. Maden og vinene var fornuftige, uden at være imponerende. 5 stjerner for indretning og stemning, og 3 stjerner for mad og vine = 4 stjerner...

Tak, Thomas R

Rejsende, der kiggede på Pauly Saal, kiggede også på

Har du været i Pauly Saal? Fortæl om dine oplevelser!