“Lækkert mad”

Køkkener: Sushi, Koreansk
Spisemuligheder: Udendørsservering
Kvarter: Friedrichshain
Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækkert mad. Koreansk eller sushi. Begrænset antal siddepladser, så bestil bord eller kom tidligt.

Tak, jeanet b
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13. april 2017

Er du i nærheden, så gå ikke glim af dette gode madsted, hvor du kan kombinere sushi og stegt kød på en sjov måde (gasgrill på borderne). Priserne er yderst rimelige. Fine råvarer.

Tak, CarlosCarsten
Anmeldt 9. oktober 2016 fra mobile enheder

Jeg kan på det varmeste anbefale denne lille restaurant. Menukortet er overskueligt og man venter ikke længe på maden som er frisk og veltilberedt. Vi fik 3 forskellige sushi deluxe ruller. På menukortet stod der at der var 8 pr. stk, men vi nærmere 30 stk. Det var nogle store stykker og smagen var super dejlig.

Betjeningen er meget venlig og imødekommende.

1  Tak, lasseo79
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk god og billig mad. Vi spiste både nudelburger, sushi og koreansk BBQ - det smagte alt sammen perfekt.
Kan klart anbefales.

Tak, Jesper D
Anmeldt 3. maj 2016 fra mobile enheder

Absolut fantastisk. Bedste sted vi har prøvet i Berlin. Sød og hjælpfuld betjening. Billige priser. Hyggelig atmosfære. Kan varmt anbefales.

Tak, kwp74

Rejsende, der kiggede på Seoulkitchen, kiggede også på

Berlin, Tyskland

Har du været i Seoulkitchen? Fortæl om dine oplevelser!