“Udmærket kartoffelsuppe”

Køkkener: Tysk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 8. december 2016 fra mobile enheder

Jeg bestilte en kartoffelsuppercut og et glas ginger ale. Suppen smagte meget godt. Dog var brødet, som fulgte med, rigtig tørt og uinspirerende! Vi bestilte dog en brødkurv, og det grove brød smagte rigtig skønt. Vi sad ude i "udestuen", som var pyntet op til jul, og der var masser af mennesker. Ham som serverede for os var venlig og tålmodig, når man nu ikke er så kyndig i det tyske ;-) Hvis man søger noget jævnt mad, er det her klart en mulighed. Og de har jo masser af forskellige øl til dem, der kan lide det.

Dato for besøg: december 2016
Tak, 441anettek

Anmeldt 6. januar 2016

Fed oplevelse på vores første aften i Berlin.
Vi var ankommet sent til vores hotel i nærheden, og behøvede blot et let aftenmåltid.

Vi bestilte anretningen med forskellige pølser og fik serveret seks forskellige på en stor bunke sauerkraut. Ikke alle pølser var lige spændende, men dem der var smagte rigtig godt.
Der blev skyllet ned med deres glimrende hjemmebryggede øl. Enten deres almindelige lyse øl, eller månedens specialøl. Vi kom på dagen hvor deres Novemberbock ville udgå, og fik derfor halv pris på den ellers i forvejen yderst rimelige pris.

Fed stemning med musik, tyrolerudklædte tjenere og en udsmykning der får dig til at drømme dig langt væk fra storbyens travlhed.

Dette er ikke gourmet, men absolut et besøg værd!

Dato for besøg: november 2015
Tak, Marc Koefoed N
Anmeldt 20. maj 2015 fra mobile enheder

Super hyggeligt bryghus med god øl og mad...God betjening og hyggelig atmosfære, både ude som inde. Smagte deres Majbryg som var en dejlig mørk men alligevel velafbalanceret.

Tak, Mai K
Anmeldt 19. maj 2015

Absolut et besøg værd både i dagtimer og om aftenen. Hyggelige lokaler og betjening.
Bryggeriets special dunkelbryg er absolut at anbefale både i glas og kander.
Store portioner med sweinhaxe blev serveret til mange tilfredse kunder.
Har været der før og skal besøges igen ved næste Berlin-tur.

Dato for besøg: maj 2015
Tak, Søren T
Anmeldt 9. august 2014

Efter at have cyklet fra moabit til Spandau var det dejligt atkomme ind og få sig en kold og hjemme brygget øl. Jeg har været der før og ved derfor at maden også er rigtig lækker. Et hyggeligt sted ned til parken og kanalen.

Dato for besøg: august 2014
    • Stemning
Tak, 305emmaf

Rejsende, der kiggede på Brauhaus Spandau, kiggede også på

Har du været i Brauhaus Spandau? Fortæl om dine oplevelser!