“Meget hyggeligt og super betjening”
Anmeldelse af 1900 Cafe Bistro

1900 Cafe Bistro
nr. 7 af 418 Kaffe og te i Berlin
Køkkener: Fransk, Tysk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg-Wilmersdorf (Borough)
Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

Fremragende velsmagende morgenmad og god kaffe. Også godt for børn på 9 og 11. Meget bedre end hotel morgenmad.

Dato for besøg: oktober 2017
1  Tak, Jacob F

Anmeldt 11. januar 2017

Besøgte igen cafeen for morgenmad og blev ikke skuffet. Standarden af morgenmaden er stadig meget høj og der er noget for en hver smag. Specielt kan anbefales deres te 1899, 1900 eller 1901. Servicen er i top og meget venlig og smilende. Cafeen meget hyggelig og rar. Det kan betale sig at bestille bord, hvis man vil være sikker på at få plads.

Dato for besøg: januar 2017
1  Tak, Michael L
Anmeldt 20. august 2016 fra mobile enheder

Magen til god service skal man lede længe efter og man bliver også så glad når man møder tysker i servicefag som kan engelsk. Det blev gjort en stor insats for at tilpasse retten vores behov og allagier. Teen var unik god og ordenligt lavet. Indretningen er formålløst kliche, men harmløst sød.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Søren P
Anmeldt 8. august 2016

Cafeen har noget virkeligt lækkert morgenmad med mange valgmuligheder af brunch eller omeletter eller yoghurt med bl.a. frugt og müesli. Prøv også deres store kopper te (1899, 1900 eller 1901). Stemningen er rigtig hyggelig og betjeningen meget venlig. Stedet kan absolut anbefales.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Michael L
Anmeldt 4. april 2016 fra mobile enheder

Fornuftig pris. Vi fik brunch menu for to. Super lækker. Lille intim restaurant. Personalet gør meget ud af at man føler sig hjemme. Kan anbefales.

Dato for besøg: april 2016
Tak, 4virring

Rejsende, der kiggede på 1900 Cafe Bistro, kiggede også på

Har du været i 1900 Cafe Bistro? Fortæl om dine oplevelser!