“Super morgenmad og hyggelig stemning”
Anmeldelse af 1900 Cafe Bistro

1900 Cafe Bistro
nr. 6 af 413 Kaffe og te i Berlin
Køkkener: Fransk, Tysk
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg
Anmeldt 8. august 2016

Cafeen har noget virkeligt lækkert morgenmad med mange valgmuligheder af brunch eller omeletter eller yoghurt med bl.a. frugt og müesli. Prøv også deres store kopper te (1899, 1900 eller 1901). Stemningen er rigtig hyggelig og betjeningen meget venlig. Stedet kan absolut anbefales.

Tak, Michael L

Anmeldt 4. april 2016 fra mobile enheder

Fornuftig pris. Vi fik brunch menu for to. Super lækker. Lille intim restaurant. Personalet gør meget ud af at man føler sig hjemme. Kan anbefales.

Tak, 4virring
Anmeldt 26. marts 2016 fra mobile enheder

Fremragende morgenmad, hyggelig atmosfære og sød og frisk betjening.
Husk at bestille bord i forvejen.
Oplevelsen og maden er helt bestemt pengene værd.

Tak, Gunnar F
Anmeldt 27. august 2015

Vi spiste morgenmad her tre gange på vores fire dages ophold.Vi prøvede lidt forskelligt og alt var super lækkert og serveret rigtig pænt. Lokalerne er en oplevelse i sig selv, sød, smilende og venlig betjening.

Tak, Kristine A. C
Anmeldt 31. juli 2015 fra mobile enheder

I forbindelse med vores sommerferie, var dette dejlige sted et af de steder vi fik morgenmad, det fortrød vi ikke. Dette sted får kunderne til at føle sig hjemme, serverer lækker, rigtig lækker mad og har super god service, derudover var priserne yderst rimelige, for de store portioner. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, TSkifter

Rejsende, der kiggede på 1900 Cafe Bistro, kiggede også på

Har du været i 1900 Cafe Bistro? Fortæl om dine oplevelser!