“Lækker morgenmad der var til at betale”
Anmeldelse af 1900 Cafe Bistro

1900 Cafe Bistro
nr. 10 af 334 Kaffe og te i Berlin
Køkkener: Fransk, Tysk
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Charlottenburg
Anmeldt 31. juli 2015 fra mobile enheder

I forbindelse med vores sommerferie, var dette dejlige sted et af de steder vi fik morgenmad, det fortrød vi ikke. Dette sted får kunderne til at føle sig hjemme, serverer lækker, rigtig lækker mad og har super god service, derudover var priserne yderst rimelige, for de store portioner. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, TSkifter

Anmeldt 23. juli 2015 fra mobile enheder

Lille hyggeligt morgenmadsted, hvor kvalitet og hygge går hånd i hånd. Råvarerne var af høj kvalitet, servicen høj og priserne fair. Vi kom af med ca. 35 EUR for to voksne og to børn inkl. friskpresset juice og kaffe.

Tak, Vevika S
Anmeldt 15. maj 2015 fra mobile enheder

Vi stødte tilfældigvis ind i stedet en formiddag, hvor vi ledte efter steder at spise brunch - og det var vi glade for! Der er super hyggeligt og med en dejlig stemning.. Vi tog deres 1900-brunch platte, lidt kaffe og varm chokolade - og vi blev ikke skuffede. Vi var i Berlin 4 overnatninger, og vi endte med at komme tilbage en gang mere. Stedet kan varmt anbefales - dog bør man nok huske at reservere et bord til brunch. Der er ikke mange pladser, og mange besøgende.

Tak, Supergeil123
Anmeldt 13. april 2015 fra mobile enheder

Det var en virkelig skøn oplevelse.. I skal ikke snyde jer selv for et besøg her. Det var et lille bitte sted med god stemning.. Maden var udsøgt og personalet søde..

Tak, AnnKirstineLarsen
Anmeldt 28. december 2014 fra mobile enheder

Hyggeligt lille sted i charlottenburg. Sød indretning og betjening. Maden var lidt overpriced, da der reelt bare var tale om ost og pålæg lagt på en tallerken.

Tak, Rumhesten

Rejsende, der kiggede på 1900 Cafe Bistro, kiggede også på

Har du været i 1900 Cafe Bistro? Fortæl om dine oplevelser!