“Græsk mad”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Prenzlauer Berg
Anmeldt 29. juni 2017 fra mobile enheder

Vi valgte at spise græsk i går aftes på Asteria, vi havde en god mad oplevelse og en knap så god oplevelse med tjenerne, dom var stressede og kort for hovedet, havde ikke tid til forklaring, men maden var i top og nogle KÆMPE portioner som var velsmagende

Tak, Bjarne A
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 24. maj 2017 fra mobile enheder

Wow for en oplevelse. Vi kommer da helt sikkert igen når vi kommer til Berlin. Kanon modtagelse og betjening. Alt alt for meget lækker mad men ingen problem at få resten med hjem så vi havde alt til dagen efter blot med tilkøb af den fantastiske tzatziki som bare ikke kunne undværes.
Alt i alt total tommel op.

Tak, 547pia
Anmeldt 16. februar 2017 fra mobile enheder

Der var mad nok og det smagte så dejligt - tzatzikien var hjemmelavet og skøn og cremet.
Godt spisested LCHF- muligt

Tak, Betina A
Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original
Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Fantastisk stemning. Som en tidligere gæst sagde, ouzo helt bestemt flyder. Maden var meget god og drikkevarer selvom min øl endte på gulvet Personalet fantastisk. Tak kommer tilbage.

Tak, Clack2947
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på English om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Anmeldt 18. januar 2017 fra mobile enheder

Store portioner, venligt personale, lækker mad, fik lamme filet med bagt kartoffel, kan varmt anbefales. Deres kort automat var dog i udu hvorfor vi "kun" ender på 4 stjerner.

Tak, martinared5

Rejsende, der kiggede på Asteria, kiggede også på

Har du været i Asteria? Fortæl om dine oplevelser!