Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
109 $
Se tilbud
eDreams
109 $
Se tilbud
Agoda.com
87 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 08/10/21
Trip.com105 $
Priceline109 $
FindHotel118 $
Vis 19 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (11.102)
Filtrer anmeldelser
11.102 resultater
Medlemsvurdering
2.707
4.546
2.443
876
530
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
2.707
4.546
2.443
876
530
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 11.102 anmeldelser
Anmeldt d. 31. juli 2021

Man skal huske at tage tålmodigheden med. Det tog os 1.5 timer at tjekke ind og der var kø hver dag til check in, Altid kø ved elevatoren fra 2-10 minutter. Hvis man kom til morgenmad efter klokken 8 var der kø til at komme ind i restauranten og lang kø til æg, bacon og andre varme retter.
Der var tydelig støv i vinduekarm og andre overflader på værelset under hele opholdet.
Som medlem af Radisson rewards skulle der have været vand på værelset men det var der heller ikke.
Alt i alt levede hotellet ikke op til forventninger, bortset fra beliggenheden. kan hotellet ikke få mere end 2 stjerner.

Dato for ophold: juli 2021
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Michael O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alexandra Büchner, Umsatzmanagement hos Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2021
Google Oversæt

Dear Michael O,
we are sorry that you had a bad experience at the Park Inn. We're not proud of it. This is not typical for us. I've spoken to our staff. With a size of 1028 rooms it is difficult to guarantee a quick check-in for every guest We have tried to find a solution and have created a hotel app that allows our guests to check in and out of our hotel independently and without stress. I hope that you will visit us again so that we can make up for this disappointing stay in some way.
Sincerely,
Sophie

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 21. juli 2021

Meget dårlig oplevelse, lang tjek in tid, manglede rengøring, ingen løsning, ingen efterlevering som lovet, 100% aldrig igen….
2 timers venten på af tjekke in, lang kø med mange mennesker uden håndsprit, ingen rengøringen og info om de havde besluttet at der ingen rengøringen var søndag, selv om det står af der er, ingen nye håndklæder ved efterspørgende af disse, ingen nye håndklæder efter rengøringen endelig kom efter 42 timers ophold, ingen proaktiv løsning, dårlig information og kommunikation i reception - hmmmm. aldrig igen….

Dato for ophold: juli 2021
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, 664thomask
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alexandra Büchner, Umsatzmanagement hos Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2021
Google Oversæt

Dear 664thomask,
we are sorry that you had a bad experience at Park Inn. We are not proud of that is not typical for us. I have spoken to our staff.I hope that you will visit us again so that we can make up for this disappointing stay in some way.
Sincerely,
Sophie

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. oktober 2020 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg, er lige kommet hjem fra 4 dage i Berlin. Vi havde forventet mere af dette hotel. Selve hotelværelset, fremstår noget trist og slidt. Gulvtæppet er grimt og slidt. Badeværelset er gammelt, og nærmest bare en åben glas kabine i et lille værelse, til trods for at vi havde booket et af deres dyrere værelser (Panorama city view, 34 etage). Men det vi var mest utilfredse over, er egentlig rengøringen. Der var meget støv, på værelset. Selv på de mest åbenlyse overflader. Vi har 8-10 gange benyttet Radisson, når vi har overnattet i Hamburg. Dette er en helt anden oplevelse, end denne i Berlin (begge hoteller har 4,5 stjerner, hos Hotels.com) Man betaler åbenbart virkelig en høj pris, for hotellets beliggenhed. Beliggenheden er skøn, og udsigten fantastisk. Check in fungerede også problemfrit. Men til den pris, vender vi ikke tilbage.

Dato for ophold: oktober 2020
Rejsetype: Rejste som par
2  Tak, Thomas Spendrup P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 11. august 2020

Vi boede her i 4 nætter .
Super fint hotel der er rigtig godt placeret i forhold til transport og seværdigheder.
Ikke et stort værelse, med separat toliet/bad.
På grund af Covid-19 og en elevator under reparation , var der lidt ventetid ved elevator, ligesom der også var lidt omkring morgenmaden af samme grund.
Klart anbefaleles værdigt og jeg kommer gerne igen.
Husk at besøge skybaren:-)

Værelsestip: Vælg et mod fjernsynstårnet, og så højt oppe som muligt. Tip: evt 20 etage der går begge elevator skakte til.
Dato for ophold: juli 2020
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, Bentsteen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 31. juli 2020 fra mobile enheder

Fint hotel til prisen, vi boede her i 3 dage. Hotellet ligger meget centralt, lige ud til alexandersplatz. Eneste minus ved hotellet var at der altid var kaos ved elevatoren, og at toilettet var midt i værelset uden en dør.

Dato for ophold: juli 2020
Rejsetype: Rejste med familie
2  Tak, Alexanderkjaergaard
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser